تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 17:18
کد خبر : 123946

آیا عباسی با ضرغامی قهر است؟

بازهم وزیر میراث فرهنگی به گیلان آمد و خبری از استاندار نیست!

بازهم وزیر میراث فرهنگی به گیلان آمد و خبری از استاندار نیست!
بسیاری معتقدند انگیزه‌های  وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بیشتر از آن‌که گره‌ای از مشکلات حل کند تبلیغاتی و برای گرفتن عکس یادگاری است.

جارستان: گروه استان| عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی صبح امروز به گیلان سفر کرد و  به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان و نماینده صومعه سرا از مناره بازار این شهرستان بازدید کرد.

جالب است در این سفر هم خبری از استاندار گیلان نیست. ظاهرا برای مجموعه دولت، میراث فرهنگی و گردشگری هیچ اهمیتی ندارد. در حالی که درآمد اصلی استان در همین حوزه است.

این چندمین بار است که وزیر میراث فرهنگی و گردشگری به گیلان سفر می‌کند و به چند بازدید غیررسمی و چای خوردن بسنده می‌شود و خبری از هم مقامات دولتی برای استقبال نیست. قبلا بازدیدهای وی ببا ساط چای زغالی و جیپ سواری با نماینده رودسر و املش دیده می‌شد و بار دیگر در  جشنواره چای روستای واجارگاه رودسر دیده شده که در کنارش یک نامزد انتخاباتی مجلس حضور داشت.

بسیاری معتقدند انگیزه‌های  وزارت میراث فرهنگی و گردشگری بیشتر از آن‌که گره‌ای از مشکلات حل کند تبلیغاتی و برای گرفتن عکس یادگاری است. شاید مدیران دولتی در استان برای همین چندان این سفرها را به رسمیت نمی‌شناسند. برخی هم با توجه به این‌که بیشتر این سفرها پنجشنبه آخر هفته صورت می‌گیرد معتقدند سفرهای ضرغامی مثل مسافری است که آخر هفته به شمال سفر می‌کند و برای تنوع چند بازدید هم در برنامه خود گنجانده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.