تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1402 - 9:27
کد خبر : 123483

اولین انتصاب قبل انتخاباتی؛

فرماندار پرحاشیه لاهیجان معاون استاندار گیلان شد!| سرپرست جدید فرمانداری سومین پست خود را گرفت

فرماندار پرحاشیه لاهیجان معاون استاندار گیلان شد!| سرپرست جدید فرمانداری سومین پست  خود را گرفت
گفتنی است روح الله بخشی نژاد با حفظ سمت مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان منصوب و معرفی شد.

جارستان: گروه سیاسی| با صدور حکمی از سوی  استاندار گیلان؛ فرهاد براتی فرماندار لاهیجان به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان منصوب و طی مراسمی معرفی شد.

براتی که از ابتدای دولت سیزدهم به عنوان فرماندار لاهیجان منصوب شده بود به خاطر عدم مدیریت تکمیل پروژه‌های عمرانی همچون پروژه پل غیر همسطح لاهیجان  که بیشتر آن قبلا به پایان رسیده بود و همچنین عدم بهره‌برداری از  مرکز دفن بهداشتی زباله لاهیجان مدتها زیر نقد بود.

همچنین برخی اقدامات دوره فرمانداری از مخالفت با برگزاری کنسرت که موجب برکناری ریاست اداره ارشاد شهرستان شد و  و نصب تابلوهای عجیب در بیمارستان‌ها برای عدم ارائه خدمات به بی حجابان حاشیه ساز شد.

گفتنی است روح الله بخشی نژاد با حفظ سمت مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان منصوب و معرفی شد. وی همچنین رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات استان گیلان است و معلوم نیست چطور می‌تواند یک تنه در همه این پست‌ها انجام وظیفه کند که با حفظ سمت سرپرست فرمانداری شده است.

لازم به ذکر است پیش از این مرتضی رضایی صوفی عهده دار معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان بود که از جمله نزدیکان عباسی محسوب می‌شد. وی سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان شده است.

عباسی در حکم دیگری ایرج عاشوری را در سمت سرپرستی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان منصوب کرد. عاشوری بیشترین سابقه مدیریت ستادی در استانداری گیلان را برعهده دارد و طول دوره مدیریتش به دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد برمی‌گردد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.