تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 21:46
کد خبر : 123355

درخواست عجیب استاندار از اداره ارشاد استان:

با رسانه‌های غیرمنصف برخورد گردد!

با رسانه‌های غیرمنصف برخورد گردد!

جارستان: استاندار گیلان خواستار برخورد با رسانه‌های غیرمنصفی شد که  به زعم وی در مورد وی و مدیریت ارشد استان سعی در تشویش افکار عمومی و نشر اکاذیب دارند. اسدالله عباسی، استاندار گیلان، امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان  با تقدیر از رسانه های رسمی که همراهی و همکاری خوبی در مسیر اگاهی بخشی

جارستان: استاندار گیلان خواستار برخورد با رسانه‌های غیرمنصفی شد که  به زعم وی در مورد وی و مدیریت ارشد استان سعی در تشویش افکار عمومی و نشر اکاذیب دارند.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان، امروز در جلسه شورای اطلاع رسانی استان  با تقدیر از رسانه های رسمی که همراهی و همکاری خوبی در مسیر اگاهی بخشی به جامعه و روشنگری دارند، گفت: شمار اندکی از رسانه ها به دلایلی، همسو با دولت نیستند و تلاش دارند با هدف قرار دادن نماینده عالی دولت و حتی بی اثر نشان دادن اقدامات صورت گرفته، در جامعه موج نا امیدی ایجاد کنند که این اقدام ناامیدی را در جامعه ترویج می دهد.

عباسی تصریح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان باید در چارچوب قانون با رسانه های غیرمنصف که سعی در تشویش افکار عمومی و نشر اکاذیب دارند، برخورد کند.

گفتنی است مدتی پیش پایگاه خبری جارستان گزارشی در مورد اجرایی نشدن وعده‌های استانداری درباره خبرنگاران گیلان داشت. ( اینجا بخوانید)

حالا شاید اداره کل ارشاد گیلان تنها اداره‌ای باشد در برخورد با خبرنگاران به وظیفه‌اش در دستور استاندار عمل می‌کند. آقای عباسی پیش از این مدعی بود که به ادارات استان گفته است که حق شکایت از خبرنگاران را ندارند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.