تاریخ انتشار : یکشنبه 17 دی 1402 - 9:09
کد خبر : 123313

از اینترنت و درمان تا پلیس راهور؛

این روزها همه دوست دارند گران کنند! شما چطور؟

این روزها همه دوست دارند گران کنند! شما چطور؟
به دنبال طرح این پیشنهاد، سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور فراجا، جزئیاتی از پیشنهاد مطرح شده برای افزایش جرائم رانندگی را اعلام کرد

جارستان: گروه اقتصادی، به این اخبار توجه کنید:

اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت درخواست کردند که هزینه خدمات اینترنت ۱۰۰ درصد گران‌تر شود که تا سقف ۳۴ درصد مورد قبول قرار گرفت.

شرکت‌های هواپیمایی هم درخواست گران شدن بلیت هواپیما را دارند و با شکایت خودشان توانستند در دیوان عدالت اداری قیمت‌گذاری دستوری را لغو کنند. شرکت‌های خودروسازی هم خیلی وقت است چنین درخواستی دارند.

یک پزشک گفته است نگرانیم که با تعرفه‌های فعلی، کیفیت درمان روز به روز بیشتر سقوط کند. زیرا مدت زمان ویزیت بیمار از ۲۰ دقیقه به ۲ دقیقه رسیده است.

حالا پس از پیشنهاد فرمانده فراجا برای افزایش مبلغ جرایم رانندگی، رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرده  پیشنهاد مطرح‌شده در مورد رقم جدید جرایم رانندگی، افزایش به طور میانگین حدود ۳ برابری این مبالغ است.

این را بگذارید کنار درخواست بقیه اصناف که همه به نوعی درخواست افزایش دو و سه برابری قیمت‌ها را دارند و قیمت فعلی به صرفه آن‌ها نیست.

خود دولت هم که به دلیل مصرف زیاد خیلی مایل است بنزین را چند برابر کند و پایه‌های آغاز افزایش قیمت را استارت نیز زده است.

دولت در تورم سالانه ۴۴ درصدی وعده داده تا پایان دولت به تورم تک رقمی برسد. ولی مشخص است به زحمت اقتصاد دستوری قیمت‌ها را نگه داشته است. به قول معروف از کیفیت زده‌اند و همسایه‌ها یاری کرده‎‌اند تا دولت کشورداری کند. ولی وقتی از قیمت‌های فعلی کسی ناراحت نیست اسم چنین مدیریتی را چه باید گذاشت!؟ مگر قرار بود تورم با خواهش و التماس و ورشکستگی دیگران کنترل شود؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.