تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 9:32
کد خبر : 122901

مورد عجیب فرماندار سابق رشت؛

کاندیدای حامی دولت در رسانه‌های اصلاح طلب چه می‌کند!؟

کاندیدای حامی دولت در رسانه‌های اصلاح طلب چه می‌کند!؟
امام پناهی یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه فومن و شفت است که برخلاف دوران فرمانداری که حمایت کامل از دولت را در دستور کار داشت، حالا سعی می‌کند خود را منتقد نشان دهد

جارستان: گروه سیاسی| حمیدرضا امام پناهی فرماندار سابق رشت مصاحبه ای با خبرگزاری ایلنا تنها خبرگزاری منتسب به اصلاح طلبان داشته است و از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد «پروژه‌های نیمه تمام ورودی های فومن و شفت را تمام کند»

امام پناهی یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه فومن و شفت است که برخلاف دوران فرمانداری که حمایت کامل از دولت را در دستور کار داشت، حالا سعی می‌کند خود را منتقد نشان دهد و چشم امید به رسانه‌های منتقد دولت دارد که صحبتهایش را منتشر کنند.

جالب است این مصاحبه در رسانه آرمان ملی دیگر رسانه نزدیک به اصلاح طلبان هم منتشر شده است. آن هم با تیتر و عکسی اشتباه درباره رشت! ظاهرا باید به رسانه‌های کشوری نقشه استان گیلان و ترتیبات انتخاباتی توضیح داده شود.

امام پناهی گفته است: پل ورودی فومن مکان قول دادن ها و وعده شنیدن های بی ثمر برای گوش پر شده مردم منطقه شده است و طاقت مردم فومن نسبت به اتمام پروژه مذکور به سر آمده است.

البته این نوع شعار دادن شاید برای کاندیداهای غیردولتی درست باشد، اما کسی که فرماندار همین دولت بوده چطور می‌تواند همان را تکرار کند. در مورد ورودی شهر رشت و مسائل محیط زیستی چون رودخانه‌های رشت هم همین سوال از ایشان در زمان فرمانداری بود. آن وقت چه پاسخی داشتند؟

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.