تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402 - 14:45
کد خبر : 122783

مرد اول انتصابات شهرداری در شورای شهر رشت کیست!؟

مرد اول انتصابات شهرداری در شورای شهر رشت کیست!؟
در حال حاضر  بیشتر مدیران بخشهای بودجه و  اقتصادی شهرداری منتسب به نزدیکان شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت هستند.

جارستان: گروه شهری| در هر دوره شورای شهر رشت یکی از اعضای شورا به عنوان پرنفوذترین فرد در انتصابات شناخته می‌شود که هرکدام داستانهای خودش را داشتند.

در حال حاضر بیشتر مدیران بخش‌های بودجه و  اقتصادی شهرداری منتسب به نزدیکان شمس شفیعی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا هستند. طوری که به خوبی شاهد دستچین شدن آن‌ها در بخشهای مختلف هستیم.

به طور مثال  همین آبان گذشته، سید مجتبی خدمت بین دانا به سمت معاون مالی و اقتصادی و مریم گل احضار به سمت مدیر درآمدهای شهرداری رشت منصوب شدند. دو نفری که بیشترین نزدیکی را به این عضو شورا دارند. البته این دو از مدیران قدیمی شهرداری هستند، ولی افراد دیگری هم هستند که نقش این عضو شورا را پررنگ‌تر می‌کند.

غفور شفیعی برادر این عضو شورا  در خرداد امسال   به عنوان معاونت حمل و نقل شهرداری منصوب شده است. وی پیش از  آن، مدیر کنترل پروژه‌های عمرانی این معاونت بود.

هومن روایی معاون شهرسازی منطقه یک شهرداری مهمترین منطقه درآمدزای شهرداری نیز از دیگر نزدیکان عضو شورا نام برده می‌شود.

همچنین معصومه خانزاده هم مدیر برنامه و بودجه شهرداری رشت است. از اسماعیل رحمتی حراست شهرداری و مصطفی ملت دوست حقوقی این نهاد هم از دیگر نزدیکان شفیعی هستند که در پستهای بالا حضور دارند.  برای همین است که می‌توان از شمس شفیعی عضو رودباری شورای شهر به عنوان نفر اول انتصابات شهرداری رشت نام برد.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.