تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 16:45
کد خبر : 122735

در اعتراض به کم کاری در پروژه‌ها؛

استاندار گیلان توپ را به زمین منتقدین، پیمانکاران و اعضای شورای شهر انداخت!

استاندار گیلان توپ را به زمین منتقدین، پیمانکاران  و اعضای شورای شهر انداخت!
استاندار گیلان با بیان اینکه حق شکایت از پیمانکار آزاد راه برای کوتاهی در اجرای پروژه محفوظ است، گفت: در صورت عدم اتمام ۸ کیلومتر باقیمانده آزاد راه رشت - قزوین در موعد مقرر از پیمانکار و دستگاه اجرایی شاکی خواهم شد

جارستان: گروه سیاسی| استاندار گیلان در جلسه  پیگیری مصوبات سفر رییس جمهوری به استان گیلان انتقادات تندی را نسبت به برخی پیمانکاران پروژه‌ها، منتقدین و اعضای شورای شهر رشت داشت.

عباسی که به تازگی از سفر روسیه بازگشته که بسیاری نسبت به تعداد همراهان و هزینه‌های آن انتقاد داشتند، انتقادات از عدم سفر رئیسی به استان گیلان به خاطر عدم افتتاح پروژه‌ها  را سیاه نمایی دانست. وی در این رابطه گفت: رئیس جمهور هر زمانی که به استان سفر کند، پروژه‌ها و اقدامات خوبی انجام شده و عملکرد برای ارائه داریم اما پیشنهاد آن بود که برای بهره برداری یکی از پروژه‌های بزرگ استان، راه‌آهن رشت – کاسپین حضور داشته باشد.

وعده اتمام پروژه راه آهن رشت کاسپین بارها در فواصل مختلف داده شده است که آخرین آن  توسط وزیر راه و شهرسازی در آبان ماه دو ماه بعدی ( ماه دی) اعلام شد. حال استاندار به جای وعده اتمام اعلام کرده که «باید» این پروژه تا اسفند به پایان برسد و اگر تمام نشود تقصیر پیمانکار است.

عباسی  همچنین با انتقاد از عملکرد ضعیف در اجرای پروژه ۸ کیلومتر باقیمانده آزاد راه رشت _قزوین توسط پیمانکار گفته است:  اتمام پروژه باقیمانده رشت _قزوین در محدوده رودبار  باید تا پایان سال به بهره برداری برسد.

استاندار گیلان با بیان اینکه حق شکایت از پیمانکار آزاد راه برای کوتاهی در اجرای پروژه محفوظ است، گفت: در صورت عدم اتمام ۸ کیلومتر باقیمانده آزاد راه رشت – قزوین در موعد مقرر از پیمانکار و دستگاه اجرایی شاکی خواهم شد و پیگیری لازم در این ارتباط انجام می‌شود.

استاندار گیلان همچنین گفته است: اعتبارات مربوط به این آزادراه و نیز راه‌آهن رشت – کاسپین به طور کامل تعیین و تخصیص یافته بنابراین بهانه‌ای برای کم‌کاری در اتمام این پروژه‌ها وجود ندارد و هیچ عذری هم پذیرفته نیست.

عباسی، برخی نظرات مطرح شده توسط برخی شورای شهر رشت را در خصوص پسماند غیرکارشناسی خواند و اضافه کرد: در حوزه پسماند و کاهش کانون آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شورای شهر و تضعیف کنندگان دستگاه‌های اجرایی، عملکرد خود را در حوزه پسماند ارائه دهند، افزود: این افراد آیا توانسته‌اند برای رفع آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود اقدام مؤثری انجام دهند؟!

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.