تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1402 - 9:16
کد خبر : 122672

واکنش‌ها به اقدام «واقعی» صداوسیما:

وقتی همه چیز «کیک» می‌شود!

وقتی همه چیز «کیک» می‌شود!
برنامه‌های صداوسیما با واکنش برخی کاربران در فضای مجازی مواجه شده و آنان  این اقدام را به نوعی اعتراف به شکست صداوسیما در برابر اینستاگرام تلقی کردند.
جارستان: گروه اجتماعی| بخش عمده‌ برنامه‌های شب یلدای صداوسیما با حضور چهره‌های اینستاگرامی پر شد. رسانه‌ای که در چند سال اخیر انتقادات تندی را علیه پلتفرمهای خارجی مطرح می‌کرد حال از آن استفاده می‌کند.
امیرمحمد، پسر آذری زبانی که اوایل آبان ماه با کلیپ‌های «واگعیه یا کیکه» در بازه زمانی خیلی کم حسابی به شهرت رسید،در ویژه برنامه شب یلدای شبکه سوم سیما حضور پیدا کرد.
همچنین بخشی از آهنگ «صادق بوقی» نیز توسط مجریان شب یلدای تلویزیون تکرار شد.
چند سلبریتی دیگر اینستاگرامی نیز در برنامه‌های شب یلدا حضور داشتند.
برنامه‌های صداوسیما با واکنش برخی کاربران در فضای مجازی مواجه شده و آنان  این اقدام را به نوعی اعتراف به شکست صداوسیما در برابر اینستاگرام تلقی کردند.

واکنشها

بهاره افشاری به دعوت پسر معروف به کیکه یا واقعیه در برنامه تلویزیون واکنش نشان داد و نوشت: در جایی که برنامه «کتاب باز» حذف می‌شود، همه چیز کیک می‌شود.

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی هم با انتشار یک استوری به شدت از این اقدام صداوسیما انتقاد کرد.

محمدجواد آذری جهرمی نوشت: در تاریخ خواهند نوشت آن تفکر صداوسیمایی که به دنبال نابودی شبکه‌های اجتماعی بود و با زمینه سازی و حمایت از فیلترینگ سرمایه اجتماعی نظام را به حراج گذاشت، در نهایت برای جذب مخاطب ریزش کرده و جلب توجه مردم در شب یلدا دست به دامن اینفلوئنسرهای اینستاگرامی شد.
صالحی وزیر سابق ارشاد و مدیرمسئول روزنامه اطلاعات نوشت: تعامل با فضای مجازی به جای تقابل و یا تغافل. صدا و سیمای ملی نباید سلایق و افکار عمومی را در فضای مجازی نادیده بگیرد( البته به انتخاب مصادیق کاری ندارم). اگر صرفا شب یلدایی نباشد ، اقدام نوید‌بخشی است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.