تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1402 - 17:02
کد خبر : 122658

وعده مقابله با تبلیغات پیش از موعد چه شد؟

همایش انتخاباتی یک کاندیدای رشت قبل از بررسی صلاحیتها!

همایش انتخاباتی یک کاندیدای رشت قبل از بررسی صلاحیتها!
این که کاندیداها در مقام فعال سیاسی و یا اجتماعی صحبتهایی را در رسانه‌ها مطرح کنند می‌تواند طبیعی باشد، ولی اینکه همایش  مشارکت در انتخابات مجلس برگزار شود چیزی جزء یک تبلیغات انتخاباتی نیست!

جارستان: گروه سیاسی: با وجود اینکه هنوز هیات نظارت بر انتخابات بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس را آغاز نکرده است، برخی از کاندیداها تبلیغات پیش از موعد خودشان را آغاز کردند.

یکی از کاندیداهای نزدیک به حامیان دولت و اصولگرایان در رشت  قرار است همایشی با نام «تجمع اقتدار و انسجام و حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی حامیان…..» برگزار کند. پوستری که برای این کاندیدا تهیه شده به نام روابط عمومی دفتر این کاندیدا پخش شده است.

اگر اسم این تبلیغات کاندیداتوری نیست پس دیگر تبلیغات انتخاباتی چیست! چگونه وعده مقابله با تبلیغات پیش از موعد صادر می‌گردد ولی با چنین مراسماتی برخورد نمی‌شود. این که کاندیداها در مقام فعال سیاسی و یا اجتماعی صحبتهایی را در رسانه‌ها مطرح کنند می‌تواند طبیعی باشد، ولی اینکه همایش  مشارکت در انتخابات مجلس برگزار شود چیزی جزء یک تبلیغات صرف انتخاباتی نیست!

با این وضعیت به همه  کاندیداها امکان دهید که از این همایشها بگذارند و دیگر شعار مقابله با تبلیغات پیش از موعد را ندهید. اگر در این رابطه جدی هستید باید همین امروز مجوز برگزاری این برنامه لغو و به کاندیدا در مورد هرگونه برنامه این چنینی هشدار داده شود.  مخاطب اصلی این سخن ستاد انتخابات زیر نظر استانداری و هیات نظارت بر انتخابات مجلس زیر نظر شورای نگهبان است. البته از کاندیداها نیز انتظار می‌رود که حداقل در مسیر تبلیغات انتخاباتی حفظ ظاهر کنند و فکر نکنند مردم منظورشان از این همایشها را متوجه نمی‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.