تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1402 - 17:07
کد خبر : 122620

سپیدرودی ها در خانه به تساوی رضایت دادند

سپیدرودی ها در خانه به تساوی رضایت دادند
سپیدرود در رشت در حالی برابر تیم صدرنشین بهمن یک سر و گردن بالاتر بود و اجازه خود نمایی را به مهمان داد اما نتوانست از برتری عددی خود استفاده کند و موقعیت های خطرناکی که خلق مرد از دقیقه 85 به بعد می توانست حداقل یک گل برای رشتی ها داشته باشد اما موتور سپیدرود خیلی دیرتر از آنی روشن شد که تیم بهمن را بتوان با آن شکست داد و در نهایت یک تساوی بی حاصل برای سپیدرود بدست آمد.

جارستان: از سری مسابقات دسته دوم لیگ آزادگان  عصر امروز سپیدرود در رشت در حالی برابر تیم صدرنشین بهمن یک سر و گردن بالاتر بود و اجازه خود نمایی را به مهمان داد اما نتوانست از برتری عددی خود استفاده کند و موقعیت های خطرناکی که خلق مرد از دقیقه ۸۵ به بعد می توانست حداقل یک گل برای رشتی ها داشته باشد اما موتور سپیدرود خیلی دیرتر از آنی روشن شد که تیم بهمن را بتوان با آن شکست داد و در نهایت یک تساوی بی حاصل برای سپیدرود بدست آمد. سپیدرود برای صعود باید کمربندهایش را سقت تر کند و بیشتر از گذشته تلاش نماید تا هوادارانش با شادمانی لیگ را ترک کنند.

 

گزارش بازی

’۲۰چند ضربه ایستگاهی در بیست دقیقه ابتدایی را سرخ پوشان به راحتی از دست دادند تا از مالکیت توپ و میدان نتوانند دستاوردی داشته باشند.

 

’۲۳یک ارسال مواج از پیام ملکیان توپ را داخل محوطه شش قدم به مهیار نوری مدافع پیش تاحته سپیدرود رساند که ضربه نوک پای مهیار از بالای دروازه با فاصله اندک به اوت رفت.

 

’۴۶در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل دو تیم بالای جدولی لیگ دو به پایان رسید تا در آغاز نیمه دوم فرشاد پیوس دست به دو تعویض تهاجمی بزند و علی پرویزی جوان و میعاد یزدانی با تجربه و دو عنصری تهاجمی سرخ پوشان به میدان بیاییند.

 

’۹۴شوت سرکش پیام ملکیان می توانست گل برتری سپیدرود را به ثمر برساند که توپ راهی کرنر شد.

 

‘۹۵۱ضربه کرنر در شلوغی محوطه شش قدم در حالی که ضیایی روی زمین افتاده بود و تنها یک نوک پای محکم می توانست گل برتری را به ثمر برساند ضربه مهیار نوری راهی به دروازه نیافت.

 

‘۹۶۱باز هم یک موقعیت مسلم گلزنی از روی خط دروازه و دروازه بی دروازه بان برای سپیدرود گلی بدست نیامد.

 

حاشیه ها

در ابتدای مسابقه تماشاگران قدرشناس سپیدرود از احسان ضیایی دروازه بان فصل گذشته سپیدرود که این بازی در چهارچوب دروازه بهمن قرار گرفته بود تقدیر کردند. محسن ایرانژاد هم امروز ردای مربیگری بر تن داشت نیز در لیگ برتر در دوره ای که خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود بود سابقه پوشیدن پیراهن سپیدرود را بر تن داشت.

 

داور در نیمه نخست ۳ دقیقه وقت تلف شده و در نیمه دوم علی رغم اینکه بهمنی ها وقتی های زیادی را تلف کرده بودند تنها ۶ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد./سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.