تاریخ انتشار : جمعه 24 آذر 1402 - 14:51
کد خبر : 122342

با دبیری فرزند یکی از کاندیداهای مجلس؛

تشکل نزدیک به حمید رسایی در گیلان فعالیت خود را آغاز کرد!

تشکل نزدیک به حمید رسایی در گیلان فعالیت خود را آغاز کرد!
فردی که به عنوان دبیر شریان انتخاب شده فرزند یکی از کاندیداهای زن مجلس است که  در گذشته مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان بود. 

جارستان: گروه سیاسی| شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی موسوم به شریان در استان گیلان کار خود را آغاز کرده است و ظاهرا حمید رضایی فرد را به عنوان دبیر این تشکل نوپای اصولگرا تعیین کرده است.

شریان جریانی سیاسی نزدیک به حمید رسایی نماینده پیشین مجلس و مهرداد بذرپاش وزیر فعلی راه و شهرسازی معرفی شده است.  سید مهدی هاشمی معاون اسبق وزارت کشور  به عنوان رئیس شورای مرکزی و ابوالقاسم جراره نماینده اسبق مجلس به عنوان دبیرکل این تشکل تعیین شده‌اند.

حمید رسایی که در چند دوره گذشته نتوانسته بود در لیست اصلی اصولگرایان قرار بگیرد، این دوره به عنوان محور اصلی این تشکل معرفی شده است و در تمام استانها در حال برنامه ریزی انتخاباتی هستند.

فردی که به عنوان دبیر شریان انتخاب شده فرزند یکی از کاندیداهای زن مجلس است که  در گذشته مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان بود.

شنیده‌ها حاکی از آن است این جریان برای تشکیل مجمع خود در گیلان از کاندیداها دعوت کرده افرادی را انتخاب کنند و با بالا بردن رای خود در لیست انتخاباتی نهایی قرار بگیرند. به نظر می‌رسد با وجود نزدیکی افرادی مثل حمید رسایی به این جریان سیاسی، آن‌ها مایل نیستند چندان از نام و تصویر این اصولگرای رادیکال استفاده کنند. زیرا هرچه باشد رسایی به خاطر اظهارنظرات معروفش دافعه زیادی در بین بخش بزرگی از رای دهندگان ایجاد می‌کند.

هرچه به انتخابات مجلس نزدیک می‌شویم جریانات سیاسی نزدیک به اصولگرایان تکاپوی بیشتری به خود گرفته‌اند و به نظر می‌رسد در این دوره با تعدد لیست انتخاباتی از سوی آن‌ها مواجه هستیم.

مدتی پیش همایش مردمی جبهه جماران با دبیرکلی احمد نادری نماینده مجلس برگزار شد که در شورای مرکزی آن نام تعداد زیادی از نمایندگان مجلس همچون سید نظام الدین موسوی، محسن زنگنه،  الهام آزاد، جلال رشیدی کوچی، معین الدین سعیدی و  حجت الاسلام جواد نیک‌بین دیده می‌شود.  البته نمایندگان گیلان در ان حضور ندارند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.