تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 9:58
کد خبر : 122282

فرماندار مخالف کنسرت‌های ارشاد در راه فرمانداری رشت!؟

فرماندار مخالف کنسرت‌های ارشاد در راه  فرمانداری رشت!؟

جارستان:  گروه سیاسی| کیا عاشوری  سرپرست فرمانداری رشت بیش از هشت ماه است که به عنوان سرپرست فعالیت می‌کند.  این حجم از بلاتکلیفی در مورد انتصاب فرماندار بیش از این سابقه نداشته است .   طبق ماده ۹۴ قانون مدیریت خدمات کشوری، تصدی موقت پست سازمان مدیریتی یا حساس به صورت سرپرستی بیش از چهار

جارستان:  گروه سیاسی| کیا عاشوری  سرپرست فرمانداری رشت بیش از هشت ماه است که به عنوان سرپرست فعالیت می‌کند.  این حجم از بلاتکلیفی در مورد انتصاب فرماندار بیش از این سابقه نداشته است .

 

طبق ماده ۹۴ قانون مدیریت خدمات کشوری، تصدی موقت پست سازمان مدیریتی یا حساس به صورت سرپرستی بیش از چهار ماه مجاز نیست. اما حالا ۷ ماه گذشته است و هنوز حکم فرماندار صادر نشده است.

فرمانداری رشت یک فرمانداری درجه یک محسوب می‌شود. در دستورالعمل شرایط احراز انتخاب و انتصاب فرمانداران و بخشداران آمده است فرمانداران حداقل باید دارای مدرک لیسانس و ترجیحا مدرک کارشناسی ارشد و یا دکترا داشته باشند.

همچنین فرمانداران درجه یک باید حداقل ده سابقه سابقه مدیریتی  و سرپرستی در وزارت کشور و برای افراد خارج از سازمان وزارت کشور حداقل  ۱۵ سال سابقه با ده سال سابقه در مدیریت میانی و بالا وجود داشته باشد.

کیا عاشوری که سرپرست فرمانداری تالش است دارای دو مدرک کارشناسی است و از سوی دیگر قبل از تجربه فرمانداری تالش در سپاه قدس گیلان فعالیت داشت.

یک رسانه استانی نوشته فرهاد براتی فرماندار لاهیجان و روح الله بخشی نژاد مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری گیلان، گزینه‌های جانشینی کیا عاشوری  هستند.

فرهاد براتی فرماندار لاهیجان به خاطر مخالفتش با برگزاری کنسرت مشهور شده است که منجر به برکناری رییس اداره ارشاد لاهیجان شده بود. در پی حواشی ایجاد شده بر سر برگزاری کنسرت‌ها در لاهیجان و ممنوعیت ایجاد شده در صدور مجوز ها و همچنین برگزاری برخی اجراهای موسیقی توسط سایر دستگاه ها ، محمد معافی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در نامه‌ای خطاب به فرماندار شهرستان لاهیجان، از تصمیمات وی انتقاد کرد. نتیجه این انتقاد و دفاع از اداره کل، برکناری مدیر ارشاد توسط رضا ثقتی مدیرکل سابق اداره ارشاد گیلان بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.