تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آذر 1402 - 8:48
کد خبر : 122279

برنامه‌های تکراری در مقابل وعده مدیرکل؛

این بود «خط سبز» صداوسیمای گیلان‌!؟

این بود «خط سبز» صداوسیمای گیلان‌!؟
آقای مدیرکل از کدام خط سبز و حضور همه صاحبان اندیشه صحبت کرد که معلوم نیست. ولی برنامه‌های انتخاباتی که همان مهمانان سطحی کلی گو را دارد

جارستان: سرویس سیاسی| تقی ربانی مدیرکل صداوسیمای گیلان‌ که مرداد ماه امسال منصوب شده  در مراسم معارفه خود گفته بود  « سیاست این رسانه  تبدیل خط قرمز به خط سبز است،  در خدمت همه صاحبان اندیشه هستیم و از این پس صدا و سیمای استان خانه دوم همه صاحبان اندیشه خواهد بود»

از آن روز چند ماه گذشته و دریغ از تفاوت در برنامه‌های تلویزیونی! همان برنامه‌های تکراری با مهمانان تکراری و البته ادامه عدم پوشش مسابقات تیمهای محبوب گیلانی چون داماش و سپیدرود و چوکا و شهرداری آستارا!

آقای مدیرکل صداوسیمای گیلان‌ از کدام خط سبز و حضور همه صاحبان اندیشه صحبت کرد فعلا معلوم نیست. ولی برنامه‌های انتخاباتی که همان مهمانان سطحی کلی گو را دارد که بیش از این که در مورد انتخابات جاذبه داشته باشند همه را فراری می‌دهند. حرف‌های کلیشه ای مهمانان هم ادامه دارد. مثلا دبیر ستاد انتخابات گیلان می‌گوید «اعضای هیات اجرایی انتخابات فراجناحی هستند» که خب رزومه آنها مشخص است!

البته ما از صداوسیمای مرکز هم ناامید هستیم و صداوسیمای استانی که جای خود دارد. ولی آقای مدیرکل باید توضیح دهد منظورش از «خط سبز» چه بود!؟ تا کی باید در بر همان پاشنه قدیمی بچرخد و وعده‌هایی داده شود که هیچ عملیاتی نشود!؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.