تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 11:55
کد خبر : 122185

لغو پروازها داماش را سه بر صفر بازنده کرد!

لغو پروازها داماش را سه بر صفر بازنده کرد!

جارستان: تیم داماش که نتوانسته بود بلیت پرواز به گچساران را به دست آورد توسط کمیته انضباطی سازمان لیگ سه بر صفر بازنده اعلام شد. کمیته انضباطی رأی خود را درباره دیدار تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و داماشیان رشت صادر کرد که این رأی به شرح زیر است: «مسابقه تیم‌های نفت و گاز گچساران و

جارستان: تیم داماش که نتوانسته بود بلیت پرواز به گچساران را به دست آورد توسط کمیته انضباطی سازمان لیگ سه بر صفر بازنده اعلام شد.

کمیته انضباطی رأی خود را درباره دیدار تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و داماشیان رشت صادر کرد که این رأی به شرح زیر است:

«مسابقه تیم‌های نفت و گاز گچساران و داماشیان رشت که قرار بود روز ۱۴ آذر ماه برگزار شود، به دلیل عدم حضور تیم داماشیان رشت برگزار نشد. بر همین اساس، این تیم به پرداخت ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و نتیجه بازی ۳ بر صفر به سود تیم مقابل اعلام شد.»

 

چرا داماش به گچساران نرسید!؟

گفتنی است  باشگاه داماش گیلان با تدارک پروازی اختصاصی (چارتر) قصد عزیمت به گچساران را داشت ولی به‌دلیل مشکل سوختگیری هواپیما، این پرواز در ساعات پایانی لغو شد.

درواپسین ساعات روز یکشنبه دوازدهم آذرماه، از سوی مسؤولین هواپیمایی به کادر اجرایی باشگاه داماش گیلان اعلام شد به‌دلیل مشکل «سوختگیری در گچساران» امکام پرواز مستقیم از رشت به گچساران وجود نداشته و پرواز اختصاصی داماشی‌ها لغو شد.

به هر تقدیر، داماشی‌ها مسیر دیگری برای عزیمت به گچساران را انتخاب کردند؛ سفر زمینی با یک‌دستگاه اتوبوس از رشت به تهران و سپس پرواز از تهران به شیراز و نهایتا سفر زمینی از شیراز به گچساران تنها راه باقی‌مانده برای داماش بود.

داماشی‌ها با یک‌دستگاه اتوبوس عازم پایتخت شدند و در‌حالی‌که عازم فرودگاه بودند در اتفاقی عجیب که معمولا در فوتبال کشورمان کم هم رخ نمی‌دهد! خبر رسید که پرواز «تهران-شیراز» نیز به دلیل نقص فنی هواپیما لغو شده است و مجبور به بازگشت شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.