تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1402 - 19:43
کد خبر : 122134

عکس یادگاری و دیدار با مسئولین ایرانی دستاورد فعلی تیم اعزامی مدیران گیلان به روسیه

عکس یادگاری و دیدار با مسئولین ایرانی دستاورد فعلی تیم اعزامی مدیران گیلان به روسیه
بدون شک با این حجم مسافر اعزامی مدیران گیلان  انتظار همه این است که این سفر دستاوردها و دیدارهای مهمی را به خود ببیند.

جارستان: سرویس سیاسی|  هیأت عالی رتبه اقتصادی استان گیلان به ریاست استاندار به روسیه سفر کرده است که بخش اعظمی از مدیران استان از جمله مدیرعامل منطقه آزاد انزلی، شهردار و  رئیس شورای شهر، سرپرست معاونت اقتصادی استاندار،  رئیس اتاق بازرگانی استان و جمعی از فعالان بخش خصوصی در آن حضور دارند.

 

تاکنون از این سفر یک عکس دسته جمعی و چند دیدار با مقامات ایرانی مقیم روسیه منتشر شده است. البته گفته شده استاندار در جریان دیدار با سفیر ایران با معاون وزیر راه روسیه هم گفتگو  کرده است که اسم این فرد هم در پرتال استانداری اعلام نشده است.

 

دیدار استاندار با سفیر ایران در روسیه و همچنین سرپرست معاونت اقتصادی استانداری با میر بیزنس بانک روسیه (ملی ایران سابق) از جمله این دیدارها بوده است. میر بیزنس بانک روسیه با مدیریت بانک ملی ایران در روسیه مشغول به کار است.

همچنین استاندار و تیم همراه از  نمایشگاه توانمندی های گردشگری استان ها و جمهوری های کشور روسیه هم بازدید کرده است.

 

بدون شک با این حجم مسافر اعزامی مدیران گیلان  انتظار همه این است که این سفر دستاوردها و دیدارهای مهمی را به خود ببیند. ولی فعلا که چیزی مشاهده نشده است. البته تیم مدیران  گیلان فعلا در مسکو هستند و بعد از این به به آستاراخان و جمهوری داغستان سفر می کنند که شاید دیدارهای بیشتری داشته باشند. هرچه باشد انتظار زیادی نمی‌رفت که مقامات دولت مرکزی در روسیه به استقبال مدیران یک استان بروند. هرچند خود استاندار در دیدار با مقام روسی اعلام کرده که اختیارات استاندار در ایران مشابه وزیر است.

پیش از این گفته شد  استاندار گیلان و تیم همراه به منظور امضای تفاهم نامه همکاری چندجانبه، بررسی آخرین روند کریدور شمال به جنوب و راه‌آهن رشت_ آستارا و دیدار با معاون وزیر راه دولت روسیه به این کشور سفر کرده اند.  از دیگر برنامه‌های سفر هیئت اعزامی اقتصادی و سیاسی گیلان به کشور روسیه ، رایزنی با مسئولان مربوطه در راستای توسعه زیرساخت‌های بندری و مسائل مربوط به حمل‌ونقل دریایی، زمینی و ریلی استان‌  اعلام شده است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.