تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1402 - 12:54
کد خبر : 121602

اظهارات عجیب نماینده مجلس درباره مراکز درمانی؛

خوب شد مهدی سعادتی دیگر استاندار گیلان نیست!

خوب شد مهدی سعادتی دیگر استاندار گیلان نیست!

جارستان| گروه سیاسی: مهدی سعادتی بیشه‌سری، نماینده مردم بابل در مجلس که زمانی که استاندار گیلان هم بوده گفته است : تا کی باید به گسترش ساخت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و اضافه کردن به تخت‌ها ادامه دهیم؟ وی در نطق پیش از دستور مجلس اظهار داشته است چرا از طب اسلامی که در سایر دانشگاه‌ها

جارستان| گروه سیاسی: مهدی سعادتی بیشه‌سری، نماینده مردم بابل در مجلس که زمانی که استاندار گیلان هم بوده گفته است : تا کی باید به گسترش ساخت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها و اضافه کردن به تخت‌ها ادامه دهیم؟

وی در نطق پیش از دستور مجلس اظهار داشته است چرا از طب اسلامی که در سایر دانشگاه‌ها تدریس می‌شود حمایت نمی‌کنیم؟ میلیون نفر تحت پوشش این موضوع هستند و باید موضوع طب آبا و اجدادی‌مان جدی گرفته شود. وی همچنین تاکید کرده است  هم وزارت بهداشت و درمان و هم کمیسیون بهداشت مجلس باید موضوع طب اسلامی را جدی بگیرند.
 به واقع اگر ایشان هنوز مسئولیتی اجرایی در گیلان داشت به جای اینکه شاهد ارتقای جایگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی استان باشیم باید نگران اقدامات وی بودیم که چگونه ساختارهای درمانی کشور را به سخره می‌گیرد. مگر می‌شود از گسترش ساخت بیمارستانها و درمانگاه‌ها حمایت نشود. این دیگر چه نماینده‌ای است که به جای حمایت از مسائل اصلی درمانی کشور سراغ مسائل حاشیه‌ای می‌رود که فکر و ذکر مردم به آن نیست. چه کسی مسئولیت به ایشان داده که در مورد موضوعاتی که تخصصی ندارد صحبت کند و برای کشور حاشیه سازی نماید. آن‌هایی که به ایشان در استان گیلان مسئولیت دادند باید پاسخگو باشند که چطور چنین افرادی توانستند رزومه خود را پر کنند و حالا در قامت نماینده مجلس برای بهداشت و درمان نسخه‌های عجیب بپیچنند.
جالب است آقای نماینده در همین نطق در جهت حمایت از کشاورزان شمالی گفته است « نمایندگان شهرها و استان‌های شمالی استعفاء بدهند تا شاید دولتمردان به خودشان بیایند» البته که چنین استعفایی تاکنون فقط در حد حرف و شعار بوده است. همه این نمایندگان برای دور جدید هم داوطلب نمایندگی شده‌اند. ولی آیا فکر نمی‌کنند با استعفاء به جای اینکه دولت به خودش بیاید مردم راحت‌تر خواهند بود! آیا خوب است پزشکان و کادر علوم پزشکی هم در اعتراض به سخنان ایشان بگویند استعفاء دهند تا مسئولان به خودشان بیایند. آن وقت چه کسی بیشتر ضرر می‌کند؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.