تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 11:18
کد خبر : 119137

زاکانی کجاست؟!

زاکانی کجاست؟!
آنطور که از ظواهر امر پیداست، علیرضا زاکانی شهردار پایتخت یا از سمت خود استعفا کرده و یا خانه‌نشینی پیشه کرده است! او پس از سفر بروکسل در شهرداری تهران دیده نشده و حتی در مراسم بازدید از روزنامه همشهری هم حاضر نشده است. همچنین برنامه «قرار خدمت» که شامل بازدید شهردار از یکی از مناطق 22گانه تهران است، به دلیل عدم حضور زاکانی لغو شده است.

آنطور که از ظواهر امر پیداست، علیرضا زاکانی شهردار پایتخت یا از سمت خود استعفا کرده و یا خانه‌نشینی پیشه کرده است! او پس از سفر بروکسل در شهرداری تهران دیده نشده و حتی در مراسم بازدید از روزنامه همشهری هم حاضر نشده است. همچنین برنامه «قرار خدمت» که شامل بازدید شهردار از یکی از مناطق ۲۲گانه تهران است، به دلیل عدم حضور زاکانی لغو شده است.

روزنامه «هم میهن» با بررسی شایعات و گمانه‌زنی‌ها می‌گوید: «زاکانی استعفای خود را به مهدی چمران و پرویز سروری تقدیم کرده است. او به دلیل فشارهای دستگاه نظارتی، اختلافاتش در کمیسیون ماده ۵ با شورای‌عالی شهرسازی و معماری، نارضایتی کارکنان شهرداری و حتی فشار برای عزل دو معاونش استعفا کرده است».

برخی هم معتقدند به دلایل فوق‌الذکر زاکانی هم مانند احمدی‌نژاد قهر کرده است. از سوی دیگر شورای شهر تهران هم از این حاشیه‌ها به دور نبوده و طبق خبر دیگری، روز گذشته سه نفر از اعضای شورای شهر تهران درباره عملکرد خود برای ارائه توضیحات به دستگاه‌های نظارتی مراجعه کردند و شایعه بازداشت قریب‌الوقوع یک نفر از آنها قوت گرفته است.

آن‌طور که مشخص است، دستگاه مدیریت شهری پایتخت در روزهای آینده قرار است حسابی خبرساز باشد و نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند. باید منتظر ماند و دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.