تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 شهریور 1401 - 12:01
کد خبر : 112623

🔺یک مطالبه جدی از آقای الماسخاله؛ لطفا شفاف بگویید به چه کسی رای دادید؟!

🔺یک مطالبه جدی از آقای الماسخاله؛    لطفا شفاف بگویید به چه کسی رای دادید؟!

◀️دیروز که مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد مهدی تاج هم خیلی جسورانه، انگار نه انگار هنوز پرونده فاجعه بار ویلموتس بر سر جامعه فوتبال سنگینی میکند و تازه یک هفته از فاجعه فولاد مبارکه نگذشته، با رأی بیشتر از ۵۰نفر از اعضای مجمع دوباره انتخاب شد. حالا بماند که هیچ کدام از این سه

◀️دیروز که مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شد مهدی تاج هم خیلی جسورانه، انگار نه انگار هنوز پرونده فاجعه بار ویلموتس بر سر جامعه فوتبال سنگینی میکند و تازه یک هفته از فاجعه فولاد مبارکه نگذشته، با رأی بیشتر از ۵۰نفر از اعضای مجمع دوباره انتخاب شد.
حالا بماند که هیچ کدام از این سه گزینه، به نظر نگارنده صلاحیت این پست رو نداشتند و بازهم بماند معلوم نیست با چه معیاری تاج و یار غارش محمدرضا ساکت توسط دوستان تأیید صلاحیت شدند، این تعداد با چه معیاری به وی، رأی دادند.
◀️البته بر همگان پوشیده نیست این دور باطل، همچنان ادامه دارد تا زمانی که دوستان خود خسته شوند و عطای کار را به لقایش ببخشند.
🔺قربانعلی الماسخاله، رئیس محترم هیئت فوتبال استان گیلان که بیش از یک دهه است که دو دستی به صندلی خود چسبیده ، شفاف اعلام کند به چه کسی رای داده، گرچه حدس زدن این امر کار دشواری نیست.

◀️بازهم بماند که هرچه قدر به کارنامه کاری جناب الماسخاله فکر می کنیم چیزی عاید مان نمی شود و فقط به این موضوع فکر میکنیم در همین سالها چه تعداد مالک و حامی مالی برای تیم های گیلانی اعم از سپیدرود و داماش و ملوان و چوکا و….. آمدند و چند دست چرخیدند و همه هم فراری شدند و جالب است که همه و همه هم بد بودند و فقط جنابشان خوب بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.