تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 تیر 1401 - 12:24
کد خبر : 111033

تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای حریم رسالت

تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای حریم رسالت

دبیر جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت گفت: این جشنواره در ۶ محور ارتقای روحیه خود باوری، نقش زنان در فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت، زنان، اشتغالزایی، کار آفرینی، دانش بنیان، نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی، جوانی جمعیت، راهکار‌ها و پیشنهاد‌ها و خانواده و کرونا برگزارشد. سرهنگ مهدی پارسا با بیان اینکه ۱۰۲۲

دبیر جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت گفت: این جشنواره در ۶ محور ارتقای روحیه خود باوری، نقش زنان در فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت، زنان، اشتغالزایی، کار آفرینی، دانش بنیان، نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی، جوانی جمعیت، راهکار‌ها و پیشنهاد‌ها و خانواده و کرونا برگزارشد.

سرهنگ مهدی پارسا با بیان اینکه ۱۰۲۲ اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شد افزود: ۱۰۹ بانوی فعال رسانه‌ای از ۱۱ استان گیلان، تهران، مرکزی، ایلام، قزوین، لرستان، مازندران، اراک خراسان شمالی و خراسان رضوی در این جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: آثار شرکت کنندگان در ۶ قالب تیتر، گزارش، یادداشت، فیلم، عکس و خبر بررسی و ۲۲ اثر هم منتخب شدند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده وزارت کشور در آیین جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت به نقش بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی اشاره کرد و گفت: زنان کشور مان از ابتدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در همه عرصه‌ها پیشگام بودند و امروز هم در بسیاری‌ها از عرصه‌ها خوش درخشیده اند.

زینب اختری افزود: مشارکت بالای زنان در عرصه‌های اجتماعی شور و نشاط اجتماعی را افزایش می‌دهد و منجر به نشاط اجتماعی می‌شود.

در این مراسم همچنین از نماد کمیته زنان و دفاع مقدس گیلان هم رونمایی شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.