تاریخ انتشار : سه شنبه 12 مرداد 1395 - 20:49
کد خبر : 616

دلنوشته فعال فرهنگی سرشناس خطاب به شهردار رشت

دلنوشته  فعال فرهنگی سرشناس خطاب به شهردار رشت

جارستان:جناب آقای دکتر ثابت قدم شهردار محترم کلانشهر رشت با سلام این روزها همه جا صحبت از استیضاح حضرتعالی ست، نامه نگاری با شهرداری که شاید تا چند روز آینده پسوند معزول را یدک بکشد کار چندان آسانی نیست، دقیقا به مانند امپراطوری که با خیانت همرزمان در انتظار معجزه ای برای پیروزی در جنگی

جارستان:جناب آقای دکتر ثابت قدم
شهردار محترم کلانشهر رشت
با سلام
این روزها همه جا صحبت از استیضاح حضرتعالی ست،
نامه نگاری با شهرداری که شاید تا چند روز آینده پسوند معزول را یدک بکشد کار چندان آسانی نیست،
دقیقا به مانند امپراطوری که با خیانت همرزمان در انتظار معجزه ای برای پیروزی در جنگی نابرابر است.
جناب اقای شهردار،شهر رشت طی تمام سالهای گدشته بی اغراق به دلیل بی توجهی و بی مبالاتی همکاران سابق و فعلی شما به مثابه بیماری بود متورم که از شدت بی تحرکی دچار زخم بستر شده با انبوهی از دمل های چرکین بدون هیچ امیدی به نظاره نابودی خود نشسته بود.
بی شک دوا و درمان این بیمار رو به زوال بدون درد و خونریزی امکانپذیر نبوده و نیست و کما رفتن آن نیز محتمل است،
رشت شاید تنها شهری بود که طی ۳۷سال گذشته کمترین تغییر را تجربه کرد و آنچنان دچار رکود و سکون بود که حتی شهروندانش هم به این وضعیت انس و الفت پیدا کردند و مسئولیت شهردار و شهرداری برایشان در آسفالت کردن خیابان،جمع اوری زباله و اب دادن به فضای سبز و دریافت عوارض خلاصه میشد!
جناب آقای دکتر،امروز اما شما اتفاقی را رقم زدید که بدون شک نام شما در تاریخ این شهر ثبت خواهد شد،
شما باعث شدید شهروندان این شهر اتفاقاتی را تجربه کنند که شاید هرگز تصورش را نمیکردند روزی این رشت هم تجربه اش کند حتی اگر برخلاف منافع کوتاه مدتشان بود.
اما اتفاق اصلی این شهر نه تغییرات و برنامه های بلندمدت و طرح های گسترده شما برای بازآفرینی رشت و نه تلاش بی وقفه شما برای توسعه پایدار و تغییر چهره پیر و خموده شهر بلکه حساس کردن شهروندان نسبت به حقوق خود و در نتیجه آن همراهی و حمایت اکثر قریب به اتفاق شهروندانی میباشد که این روزها به شکل گسترده ای به هر شکل ممکن مخالفت خود را با اقدام غیر منطقی شورا و حمایت خود را از عملکرد جنابعالی اعلام کرده اند.
جناب اقای شهردار،شاید باورش سخت باشد اما همین شهروندانی که امروز اینچنین در حمایت از شما متحد شده و آماده هر اقدامی میباشند، به سختی نام شهرداران قبل از شما را بدانند و یا در خاطر سپرده باشند.
بی شک شما محبوب ترین شهردار تاریخ شهر رشت هستید که به دلیل عملکردتان به این مهم دست پیداکرده اید که این موضوع پاسخ محکمی به اقدام تاسف برانگیز شورای شهر در تقابل با توسعه کلانشهر رشت و مقابله با خواست قاطبه شهروندان میباشد که بی شک منجر به رفوزه شدن و استیضاح اعضای شورای شهر رشت در نزد افکارعمومی گردیده است که نتیجه آن در انتخابات بعدی شورا قطعا هویدا خواهد شد.
شما تنها شهرداری هستید که نامش در خاطر شهروندان ماندگار شده و رشت جدید مدیون شماست،مبارکتان باشد.
تو قلب من یه امپراطوره…
فرهاد گوی آبادی
مدیربرنامه مهدی یراحی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.