تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 12:58
کد خبر : 98407

با حضور معاون وزیر علوم؛ دو طرح عمرانی در دانشگاه گیلان به بهره برداری رسید

با حضور معاون وزیر علوم؛ دو طرح عمرانی در دانشگاه گیلان به بهره برداری رسید

جارستان-ایسنا:رئیس دانشگاه گیلان از افتتاح دو طرح عمرانی در این دانشگاه با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد. دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان در حاشیه این افتتاح اظهار کرد: دو طرح عمرانی دانشگاه گیلان شامل سالن تحقیقاتی و آموزشی دانشکده کشاورزی و طرح احداث ساختمان آزمایشگاه مهندسی رودخانه مربوط

جارستان-ایسنا:رئیس دانشگاه گیلان از افتتاح دو طرح عمرانی در این دانشگاه با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

دکتر احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان در حاشیه این افتتاح اظهار کرد: دو طرح عمرانی دانشگاه گیلان شامل سالن تحقیقاتی و آموزشی دانشکده کشاورزی و طرح احداث ساختمان آزمایشگاه مهندسی رودخانه مربوط به پژوهشکده حوضه آبی خزر امروز با حضور دکتر غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گیلان به بهله برداری رسید.

وی تصریح کرد: سالن تحقیقاتی و آموزشی دانشکده کشاورزی با زیربنای ۵۱۲ مترمربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال، فاز دوم مجموعه دانشکده کشاورزی دانشگاه گیلان است و به منظور انجام پروژه های تحقیقاتی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین اجرای طرح های پژوهشی اساتید با قابلیت پرورش انواع طیور راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه گیلان با بیان اینکه دانشکده مذکور هم اکنون با تعداد ۷۲ رشته گرایش و ۸۷ عضو هیات علمی فعال است گفت: دانشکده کشاورزی علاوه بر مقاطع کارشناسی در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای رفع نیازهای جامعه به ویژه استان گیلان که کاربری کشاورزی در آن از الویت ها بوده، فعالیت می کند.

رضی بهره برداری از طرح احداث ساختمان آزمایشگاه مهندسی رودخانه مربوط به پژوهشکده حوضه آبی خزر در دانشگاه گیلان را از دیگر پروژه های به بهره برداری رسیده عنوان و خاطرنشان کرد: آزمایشگاه مهندسی رودخانه با زیربنای ۶۴۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، طرح فاز ۱ پژوهشکده حوضه آبی خزر دانشگاه گیلان است که  به منظور توسعه فضای آزمایشگاه هیدرولیک دانشگاه و انجام پروژه‌های تحقیقاتی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین اجرای طرح‌های پژوهشی اساتید رشته های مختلف دانشکده های مرتبط در موضوعات مربوط به دریای خزر راه اندازی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.