تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 - 20:05
کد خبر : 98275

گیلان تا پایان هفته ابری است

گیلان تا پایان هفته ابری است

جارستان-ایرنا:براساس نقشه ها و پیش‌بینی هواشناسی آسمان استان گیلان تا پایان هفته ابری همراه با وزش باد و باران پراکنده است . براساس جدول پیش‌بینی‌های هواشناسی گیلان، فردا چهارشنبه آسمانی کمی تا نیمه ابری و البته در برخی نقاط رگبار باران و احتمال رعد و برق  را در استان شاهد خواهیم بود. همچنین هواشناسی برای

جارستان-ایرنا:براساس نقشه ها و پیش‌بینی هواشناسی آسمان استان گیلان تا پایان هفته ابری همراه با وزش باد و باران پراکنده است .

براساس جدول پیش‌بینی‌های هواشناسی گیلان، فردا چهارشنبه آسمانی کمی تا نیمه ابری و البته در برخی نقاط رگبار باران و احتمال رعد و برق  را در استان شاهد خواهیم بود.

همچنین هواشناسی برای روز پنجشنبه رشد ابر، وزش باد و افزایش نسبی دما در استان پیش بینی کرد و روز جمعه نیز هوای آفتابی و نیمه ابری و در ساعاتی هم با رشد ابر و وزش باد پیش بینی شده است.

صبح امروز سه شنبه شاهد بارش های پراکنده ای در استان بودیم که بیشترین بارش باران تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه به ترتیب در ایستگاههای هواشناسی شهرستان های آستانه ۱۰.۸ میلیمتر ، رودسر ۱۰.۳ میلیمتر ، صومعه سرا ۶.۶ میلیمتر و انزلی چهار میلیمتر و در رشت و تالش کمتر از یک دهم ثبت شده است.

براساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان به نظر می رسد گرمترین روز تا پایان هفته در استان را روز پنجشنبه خواهیم داشت که هوای استان در برخی نقاط به ۳۰ درجه سانتیگراد می رسد.

امروز جیرنده با کمترین دما در استان طی صبح امروز  ۱۲ درجه را تجربه کرد و  پیش بینی هواشناسی هم  حاکیست که دمای رضوانشهر در ساعاتی به به عنوان گرمترین شهر گیلان  به ۲۸ درجه سانتی گراد برسد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.