تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 خرداد 1400 - 8:59
کد خبر : 98022

گیلان تا ۱۵ درجه خنک می‌شود

گیلان تا ۱۵ درجه خنک می‌شود

جارستان-ایرنا:با وجود اینکه در روزهای اخیر آسمان گیلان شکل تابستانه به خود گرفت، اما براساس جدول پیش‌بینی‌های هواشناسی دمای هوای این استان از امروز بین چهار تا ۱۵ درجه خنک خواهد شد. به گزارش ایرنا، روز گذشته چهارشنبه گرم ترین دمای هفته جاری در گیلان ثبت شد و دمای هوا در برخی مناطق از مرز ۴۴

جارستان-ایرنا:با وجود اینکه در روزهای اخیر آسمان گیلان شکل تابستانه به خود گرفت، اما براساس جدول پیش‌بینی‌های هواشناسی دمای هوای این استان از امروز بین چهار تا ۱۵ درجه خنک خواهد شد.

به گزارش ایرنا، روز گذشته چهارشنبه گرم ترین دمای هفته جاری در گیلان ثبت شد و دمای هوا در برخی مناطق از مرز ۴۴ درجه سانتیگراد نیز عبور کرد.

گرم ترین دمای استان گیلان با ۴۴.۶ درجه سانتیگراد در منجیل به ثبت رسید و کمترین دما نیز با ۱۶.۴ درجه در دیلمان اتفاق افتاده که نشان از اختلاف ۲۸ درجع ای دما در مناطق مختلف این استان دارد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی گیلان از ظهر امرور با ورود سامانه کم فشار از نواحی غربی استان شاهد کاهش دما به خصوص در مناطق کوهستانی خواهیم بود.

طبق این پیش بینی دمای هوا در برخی نقاط گیلان تا روز جمعه نسبت به گرم ترین دمای روز چهارشنبه تا ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش می یابد که منجیل و لوشان میزبان این کاهش دما خواهد بود.

هواشناسی پیش بینی کرد که دمای هوای رشت مرکز استان گیلان نیز امروز در گرم ترین ساعت به ۲۷ و برای روز جمعه نیز به ۲۶ درجه خواهد رسید که نسبت به روز گذشته کاهش چهار درجه ای دارد.

همچنین آسمان امروز استان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود و روز جمعه هم برخی نقاط بارانی و رعد و برق، وزش باد و گاهی کاهش ابر  انتظار می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.