تاریخ انتشار : دوشنبه 10 خرداد 1400 - 23:47
کد خبر : 97839

سید امیرحسین علوی؛ هدف از حضورم درانتخابات شورای شهررشت ،پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام شورای پنجم است

سید امیرحسین علوی؛ هدف از حضورم درانتخابات شورای شهررشت ،پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام شورای پنجم است

جارستان: سید امیرحسین علوی، هدف از معرفی مجدد خود برای حضور در شورای شهر رشت را پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام شورای پنجم اعلام کرد. امیرحسین علوی عضو چند دوره شورای‌شهر رشت که ریاست شورا وکمیسیونهای مختلف را در کارنامه کاری خود دارد با اشاره به اینکه علیرغم اینکه شورای پنجم با اختلاف سلیقه مزمن و نوسان‌دار

جارستان: سید امیرحسین علوی، هدف از معرفی مجدد خود برای حضور در شورای شهر رشت را پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام شورای پنجم اعلام کرد.

امیرحسین علوی عضو چند دوره شورای‌شهر رشت که ریاست شورا وکمیسیونهای مختلف را در کارنامه کاری خود دارد با اشاره به اینکه علیرغم اینکه شورای پنجم با اختلاف سلیقه مزمن و نوسان‌دار بین اعضا، مواجه بود گفت: لازم به تاکید نیست که اعضای شورای پنجم همگی در نهایت دغدغه‌مند و دوستدار شهر خود بودند و این اصل بلامنازع فعالیتهای ما بود، اما باید اقرار کرد در اهم و مهم‌ها و مدیریت فضاهای کاری ناهماهنگی‌هایی بود که طی چند مرحله تصمیم‌گیریهای مربوط به انتخاب شهردار به اوج خود رسید.

وی با اشاره به این کلام از حضرت امیرالمومنین(ع) که میفرمایند: ” قولوالحَق ولو کانً علی اَنفسهم؛ حق را بگویید حتی اگر به زیان شما باشد”، اظهار کرد: با تمام این اوصاف شورای پنجم در انجام وظایف حوزه برنامه ریزی خود تا حد قابل قبولی موفق ظاهر شد و برای شورای ششم نیز بطور مشخص برای اجرای و تکمیل پروژه های زیرساختی، مانند هوشمند سازی و ارائه خدمات الکترونیک و پروژه های بزرگ بازگشایی مسیرهای درون شهری برنامه ریزی کرده و امیدواریم چه با حضور و چه بدون حضور ما اعضای فعلی، شورای ششم شهر رشت با نیرویی مضاعف ومتخصص و ان‌شالله یکپارچه شروع به کار کند.

امیرحسین علوی افزود: تمام تجربه‌هایی که در طول هشت سال حضور در مدیریت شهری اندوخته‌ام را بکار خواهم گرفت تا روند شناخته شده و مطالعه شده در موضوع مشخص برنامه ریزی شده را در شورای ششم با همکاری دوستان به اجرا رسانده و در هر سال رضایت شهروندان را با شکوفایی یک به یک آنها فراهم آوریم.

علوی در ادامه گفت: بعنوان مثال مجموعه مدیریت شهری، در حل معضلات ترافیکی شهر رشت بطور همزمان بااجرای پروژه های عمرانی و با ایجاد ساز و کار الکترونیکی متفق‌القول هستند و کمبود منابع عمدتا بودجه‌ای را نیز، با راهکارهایی جهت ارتقا درآمدها درعین عدالت قابل انجام میدانند که انشالله در شورای ششم به صورت جدی به آن پرداخته خواهد شد‌.
وی در خصوص کیفیت آسفالت‌های شهری نیز گفت: اکنون به نسبت سالهای قبل بسیاری معابر مرمت شده، اما معتقدیم هنوز در رسیدن به آسفالت بی نقص معابر شهری رشت راه درازی در پیش داشته و نیازمند تکمیل زیرساختهای این حوزه هستیم که کارهای بسیاری باید در این زمینه صورت گیرد.

امیرحسین علوی همچنین در پایان گفت: اجرای کند پروژه‌ها از دیگر معضلات ما در شهر رشت است که برای رفع این نقیصه نیز، برنامه‌های کاربردی‌تر از جمله دعوت از سرمایه‌گذاران و صاحب‌نظران را در دستور کار داریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.