تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 18:38
کد خبر : 97120

استاندار گیلان در جلسه ستاد انتخابات استان تأکید کرد؛ برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری اولویت ماست /ضرورت حفظ سلامت رای دهندگان با رعایت جدی توصیه های بهداشتی/ استفاده از امکانات دولتی، نهادهای انقلابی، دستگاه ها و مؤسسات عمومی له یا علیه هر کاندیدایی، ممنوع است

استاندار گیلان در جلسه ستاد انتخابات استان تأکید کرد؛ برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری اولویت ماست /ضرورت حفظ سلامت رای دهندگان با رعایت جدی توصیه های بهداشتی/ استفاده از امکانات دولتی، نهادهای انقلابی، دستگاه ها و مؤسسات عمومی له یا علیه هر کاندیدایی، ممنوع است

جارستان؛استاندار گیلان برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری را اولویت خواند و با تصریح اینکه افزایش مشارکت مردم، برای نظام اسلامی اقتدارآفرین است؛ گفت: استفاده از امکانات دولتی، نهادهای انقلابی، دستگاه ها و مؤسسات عمومی له یا علیه هر کاندیدایی، ممنوع است.  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع امروز

جارستان؛استاندار گیلان برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری را اولویت خواند و با تصریح اینکه افزایش مشارکت مردم، برای نظام اسلامی اقتدارآفرین است؛ گفت: استفاده از امکانات دولتی، نهادهای انقلابی، دستگاه ها و مؤسسات عمومی له یا علیه هر کاندیدایی، ممنوع است.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گیلان؛ دکتر ارسلان زارع امروز (پنجشنبه) در جلسه ستاد انتخابات استان با قدردانی از تلاش‌های اعضای کمیته‌های ستاد و فرمانداران به واسطه انجام فرآیندهای مرتبط با این رویداد سیاسی – اجتماعی و تعامل قانونمند با هیأت های نظارت، اظهار کرد: اولویت ما در فرآیند انتخابات، برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری است.
 وی به شیوع کرونا و لزوم نقش‌آفرینی مؤثر فرمانداران و نظارت و رصد مستمر و منظم آنان تأکید کرد و افزود: علاوه بر اجرای مرّ قانون، سلامت، رقابت و امنیت انتخابات با یکدیگر عجین شده و حفظ سلامت و جان مردم نیز در این مسیر از اهمیت خاصی برخوردار است.
 وی گفت: رسانه‌ها با ابتکار، خلاقیت وتاثیرگذاری بیشتر، می‌توانند فضای انتخابات را پرشور کرده و تبلیغات را پوشش دهند.
 نماینده عالی دولت در گیلان مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ را برای نظام اسلامی اقتدارآفرین دانست و تصریح کرد: نظام مردم‌سالاری ما به سبب مشارکت‌های بالای مردم در انتخابات ، از دموکراتیک ترین نظام‌هاست.
 وی با تأکید بر ارتباط مستمر با گروه‌های مختلف مردمی در راستای تحقق مشارکت حداکثری، گفت: از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، سمن ها و گروه‌های مرجع در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و تأکیدات رئیس جمهوری در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.
 استاندار گیلان با تأکید بر حفظ بی‌طرفی و پرهیز از هرگونه استفاده از امکانات دولتی، دستگاه ها، نهادهای انقلابی و مؤسسات عمومی له یا علیه کاندیدایی خاص افزود: مجموعه دولت برای فراهم آوردن زمینه حضور مردم در پای صندوق‌ها و نیز حراست از آرا ، با شفافیت تمام تلاش خواهد کرد.
 وی با بیان اینکه همه ما اعم از مجریان برگزاری انتخابات، داوطلبان و مردم عزیز کشورمان به عنوان عوامل اصلی عرصه انتخاباتی، بایستی مر قانون را مد نظر قرار دهیم، گفت:  قانون، نقطه بهینه و تعادل بخش همه امور و فرایندهاست و امید بر این است که با تکیه بر قانون، شاهد برگزاری انتخاباتی رقابتی و پرشور با مشارکت حداکثری مردم در ۲۸ خرداد ماه سال جاری باشیم.
 دکتر زارع همچنین بر ضرورت تسلط و اشراف کامل بر قوانین و آیین‌نامه های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط مجریان برای اجرای دقیق وظایف تأکید کرد.
 وی تصریح کرد: از رسانه‌ها نیز انتظار می رود در چارچوب قانون ، زمینه‌ساز حضور بیشتر مردم باشند.
 در این جلسه رئیس و دبیر ستاد انتخابات، فرمانداران شهرستان های رشت، آستانه اشرفیه و تالش و مسئولان کمیته‌های پشتیبانی، حقوقی ، امنیتی و اطلاع‌رسانی ستاد ، گزارش هایی از روند اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.