تاریخ انتشار : یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 - 9:31
کد خبر : 95191

آموزش قابلیت Find my mobile و معرفی اسمارت تگ سامسونگ

آموزش قابلیت Find my mobile و معرفی اسمارت تگ سامسونگ

نویسنده: صدرا مخملی جارستان به نقل از زومیت؛ قابلیت Find My Mobile، قابلیتی برای پیداکردن گوشی‌های سامسونگ درمواقع گم‌شدنشان است که حالا درکنار گلکسی اسمارت تگ، می‌تواند در جست‌وجوی سایر اشیای متصل به آن نیز به شما کمک کند. دزدیده یا گم شدن گوشی از اتفاق‌های تلخی محسوب می‌شوند که ممکن است برای ما رخ

نویسنده: صدرا مخملی

جارستان به نقل از زومیت؛ قابلیت Find My Mobile، قابلیتی برای پیداکردن گوشی‌های سامسونگ درمواقع گم‌شدنشان است که حالا درکنار گلکسی اسمارت تگ، می‌تواند در جست‌وجوی سایر اشیای متصل به آن نیز به شما کمک کند.

دزدیده یا گم شدن گوشی از اتفاق‌های تلخی محسوب می‌شوند که ممکن است برای ما رخ دهد. پیش‌تر پس از رخ‌دادن هریک از این اتفاقات تلخ، اقدام کارآمدی از پس کاربران برنمی‌آمد؛ اما حالا به‌لطف پیشرفت تکنولوژی، امکان ردیابی گوشی در این شرایط وجود دارد.

قابلیت Find My Mobile قابلیتی است که سامسونگ برای یافتن گوشی گم‌شده توسعه داده و از زمان معرفی تاکنون، شاهد پیشرفت‌های بسیاری بوده است. افزون‌بر این قابلیت، سامسونگ در مراسم معرفی سری گلکسی S21، گجتی موسوم به Galaxy Smart Tag را رونمایی کرد که محصولی برای یافتن اشیاء، حیوان خانگی و… محسوب می‌شود. به‌لطف اسمارت تگ سامسونگ، کاربر می‌تواند قابلیت‌های دردسترس Find My Mobile را در موارد غیردیجیتال بیفزایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.