تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 12:11
کد خبر : 95034

پیروزی چوکا با پاشازاده و ادامه شکست های سریالی شهرداری آستارا 

پیروزی چوکا با پاشازاده و ادامه شکست های سریالی شهرداری آستارا 

جارستان به نقل از ایرنا؛ هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور برگزار شدو تیم چوکا با مهدی پاشازاده سرمربی جدید خود به پیروزی رسید اما تیم های ملوان و شهرداری بندرآستارا مغلوب حریفان خود شدند. در جریان رقابت های برگزار شده تیم ملوان بندرانزلی در یک دیدار ضعیف با ۲

جارستان به نقل از ایرنا؛ هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور برگزار شدو تیم چوکا با مهدی پاشازاده سرمربی جدید خود به پیروزی رسید اما تیم های ملوان و شهرداری بندرآستارا مغلوب حریفان خود شدند.

در جریان رقابت های برگزار شده تیم ملوان بندرانزلی در یک دیدار ضعیف با ۲ گل مغلوب تیم فوتبال خیبر خرم آباد شد، شهرداری آستارا نیز در ادامه شکست های سریالی خود با یک گل مغلوب تیم استقلال ملاثانی شد اما چوکا تالش موفق شد برابر تیم رایکا بابل به برتری دست یابد تا پس از هفته ها طعم شیرین پیروزی را بچشد.  

در آغاز رقابت های هفته بیست و دوم لیگ دسته اول کشور، تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در یک دیدار خارج از خانه رو در روی تیم استقلال ملاثانی قرار گرفت که در نهایت با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریفش شد تا پنجمین شکست متوالی را تجربه کند.

تیم شهرداری بندر آستارا که در پایان دور رفت با حضور تیم های مدعی و قدرتمند صدرنشین لیگ دسته اول شده بود در نیم فصل دوم نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد که از این لحاظ ضعیف ترین تیم دور برگشت این مسابقات محسوب می شود.

این تیم در دور برگشت رقابت ها پنج بازی داشت و در هر مورد نیز مغلوب حریفانش شد تا نتواند در پایان هفته پنجم دور برگشت حتی یک امتیاز کسب کند.

 این تیم در دیدار برابر استقلال ملاثانی نیز نتیجه بازی را واگذار کرد و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد این روند شکست های سریالی باعث رنجش طرفداران تیم داشتند و اینک منتظرند که نوار این شکست ها پاره شده و دوباره این تیم نتایج قابل قبولی را کسب کند.  

اما تیم ملوان بندرانزلی دیگر نماینده گیلان در لیگ دسته اول کشور در هفته بیست و دوم این رقابت ها در دیداری خانگی، مقابل تیم خیبر خرم آباد قرار گرفت که در نهایت و در کمال ناباوری با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب حریفش شد تا این تیم نیز دومین شکست متوالی خود را متحمل شود.

ملوانان که با شروع نیم فصل دوم نتایج بسیار خوبی کسب کرده بودند، هفته گذشته نتیجه بازی را به حریف خود واگذار کرده و در برابر تیم خیبر خرم آباد نیز در یک دیدار خانگی مغلوب شدند تا این تیم نیز با ۲ شکست متوالی همچنان در میانه های جدول قرار داشته و فاصله آنان با تیم های صدر جدولی بیشتر شود.

این در حالی است که تمامی طرفداران پرتعداد تیم فوتبال ملوان بندرانزلی منتظر پیروزی تیم خود مقابل خیبر خرم آباد بودند اما این تیم برابر حریفش متحمل شکست شد تا فاصله ملوانان با صدر جدول ۲ رقمی شود که این امر کار را برای مدعی بودن این تیم قدیمی سخت کرده و اگر ملوانان خواهان حضور در صدر جدول و صعود به لیگ برتر هستند در سایر بازی ها باید به پیروزی رسیده و حتی در بازی های خارج از خانه نیز پیروز شوند تا دوباره به جمع مدعیان اضافه شوند.

اما تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان در لیگ دسته اول کشور در هفته بیست و دوم این رقابت ها در یکی از دربی های شمال کشور در این لیگ رو در روی تیم رایکا بابل قرار گرفت که در نهایت با برتری ۲ بر صفر برابر حریفش فاتح نبرد دربی شمال کشور نیز شد.

چوکایی ها که هفته گذشته مهدی پاشازاده را به عنوان سرمربی دراختیار گرفته و این مربی جانشین علی لطیفی شد در هفته بیست و یکم در یک بازی خارج از خانه توانست نتیجه مساوی کسب کند و در این هفته نیز برابر تیم خوب رایکا بابل به پیروزی رسید.

تیم فوتبال چوکا تالش که مدت ها بود طعم شیرین پیروزی را نچشیده بود، در این دیدار بسیارخوب ظاهر شد و فرصت های مناسب گلزنی نیز کسب کرد تا در نهایت ۲ فرصت این تیم به گل تبدیل شد تا پاشازاده به همراه تیم چوکا در اولین بازی خانگی طعم پیروزی را بچشد.

گرچه این پیروزی نتوانست تیم فوتبال چوکا تالش را از تیم های انتهای جدولی جدا سازد اما کسب این سه امتیاز باعث شد تا نه تنها فاصله این تیم با ۲ تیم انتهای جدولی بیشتر شود، بلکه فاصله تیم چوکا با تیم های میانه جدول نیز کاهش یافت و این تیم امیدوار است که روند رو به رشدش با حضور پاشازاده ادامه یافته تا تیم چوکا از خطر سقوط فاصله گیرد.

به هرحال در هفته بیست دوم رقابت های لیگ دسته اول، تیم های ملوان و شهرداری بندرآستارا نتوانستند نتایج خوبی را کسب و متحمل شکست شدند اما تیم فوتبال چوکا تالش با هدایت مهدی پاشازاده موفق شد به پیروزی دست یابد تا تنها نماینده پیروز گیلان در هفته بیست و دوم باشد.

تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور نیز، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و شهرداری بندرآستارا با کسب ۳۱ امتیاز و به دلیل تفاضل گل، به ترتیب در رتبه های نهم و دهم جدول رده بندی قرار دارند و تیم چوکا تالش نیز با ۲۳ امتیاز در رتبه شانزدهم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند که تیم های ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.    

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.