تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 - 21:06
کد خبر : 94720

افزایش ۱۱۶ درصدی آتش سوزی در گیلان

افزایش ۱۱۶ درصدی آتش سوزی در گیلان

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ در یک ماه فروردین امسال آتش نشانان گیلانی ۴۰۴ مورد آتش سوزی در گیلان را مهار کردند. رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت : ماموران آتش نشانی و تیم های امداد و نجات این سازمان فروردین امسال ۴۰۴ مورد آتش سوزی را مهار کردند که در مقایسه

جارستان به نقل از صدا و سیما؛ در یک ماه فروردین امسال آتش نشانان گیلانی ۴۰۴ مورد آتش سوزی در گیلان را مهار کردند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت : ماموران آتش نشانی و تیم های امداد و نجات این سازمان فروردین امسال ۴۰۴ مورد آتش سوزی را مهار کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ، ۱۱۶ درصد بیشتر است.

شهرام مومنی افزود : از این تعداد حریق ، 47 مورد آتش سوزی خانه با افزایش ۶۷ درصدی در مقایسه با پارسال ، 128 مورد آتش سوزی ضایعات و علفزار و ۱۱ مورد آتش سوزی واحد های تجاری بود.

وی با بیان اینکه علت 30 درصد آتش گرفتن خانه ها ، اتصال در سامانه سیم کشی برق و وسایل برقی بود ، اضافه کرد : از ۴۷ خانه ای که فروردین امسال دچار حریق شد فقط ۱۶ خانه معادل ۳۴ درصد بیمه آتش سوزی دارد .

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به پوشش ۱۱۴ مورد حادثه و ۸۱ مورد خدمات ایمنی در این مدت ، گفت : از این تعداد حوادث ، 46 مورد محبوس شدن در آسانسور و ۲۹ مورد بسته شدن درب اماکن بیشترین موارد حوادث و خدمات ایمنی را به خود اختصاص داد.

۴۰۱ مامور آتش نشان در ۱۴ ایستگاه آتش نشانی رشت مشغول به کارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.