تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 11:31
کد خبر : 93616

آغاز ثبت نام برای ورود به مدارس نمونه دولتی در سایت سنجش

آغاز ثبت نام برای ورود به مدارس نمونه دولتی در سایت سنجش

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانش آموزان گیلانی علاقمند به تحصیل در پایه دهم مدارس نمونه دولتی می‌توانند از امروز در سایت سنجش ثبت نام کنند. جابر اخلاقی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانش آموزان پایه نهم، برای شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی می‌توانند از

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانش آموزان گیلانی علاقمند به تحصیل در پایه دهم مدارس نمونه دولتی می‌توانند از امروز در سایت سنجش ثبت نام کنند.

جابر اخلاقی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانش آموزان پایه نهم، برای شرکت در آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی می‌توانند از امروز ۲۱ فرورودین تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ به با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.giledu.ir به صورت غیر حضوری ثبت نام کنند.

او ، با بیان اینکه شرط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه، قبولی در پایه نهم است، افزود: متقاضیان در زمان آزمون باید حداقل معدل ۱۷ داشته باشند و همچنین دست کم ۵۰ درصد نمره آزمون کتبی را کسب کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان گیلان گفت: آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۸ تیر امسال در استان برگزار خواهد شد.

اخلاقی ، با اشاره به تحصیل ۲ هزار و ۶۲۲ دانش آموز گیلانی در ۱۲ دبیرستان نمونه دولتی، تصریح کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، هزار و ۷۰ نفر دانش آموز در در ۳ رشته تحصیلی علوم تجربی، ریاضی فیزیک و علوم انسانی در این مدارس پذیرفته خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.