تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1400 - 21:30
کد خبر : 93372

۳۶ هزار و ۱۶۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری تالش دیدن کردند

۳۶ هزار و ۱۶۰ نفر از جاذبه‌های گردشگری تالش دیدن کردند

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تالش گفت: ۳۶ هزار و ۱۶۰ نفر از آغاز سال جاری تا ۱۷ فروردین ماه از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند و ۱۷ هزار و ۵۲۸ نفر در اقامتگاه‌های رسمی اسکان گزیدند. احمد جهانگیری روز سه شنبه در این باره افزود:

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تالش گفت: ۳۶ هزار و ۱۶۰ نفر از آغاز سال جاری تا ۱۷ فروردین ماه از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان بازدید کردند و ۱۷ هزار و ۵۲۸ نفر در اقامتگاه‌های رسمی اسکان گزیدند.

احمد جهانگیری روز سه شنبه در این باره افزود: بیشترین بازدید از طرح ساحلی گیسوم بود و طرح های ساحلی دریای خزر ، پارک جنگلی سیاه داران و سورتمه ریلی، مریان، سوباتان، آق اولر در اولویت های بعدی بودند.
وی ادامه داد: ۲ هزار و ۷۶۶ نفر در هتل ها، هزار و ۳۸۹ نفر در هتل آپارتمان ها، هزار و ۸۲۶ نفر در واحدهای بوم‌گردی، ۲ هزار و ۴۶۴ نفر در مجتمع های گردشگری، هفت هزار و ۲۵۷ نفر در خانه مسافرها و هزار و ۸۲۶ نفر در مهمان پذیرهای تالش اقامت کردند.
جهانگیری افزود: بازرسان میراث فرهنگی و گردشگری ۱۷۷ بار از اماکن و تاسیسات گردشگری بازدید کردند و خوشبختانه بدون نیاز به تذکر و اخطار در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، سه واحد مورد تشویق قرار گرفت.
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تالش یادآور شد: این شهرستان با پنج هتل، سه هتل آپارتمان، ۱۰ واحد بوم گردی، پنج مجتمع گردشگری، ۱۰۰ خانه مسافر، ۹۳ کیلومتر نوار ساحلی دریای خزر، چشم اندازهای منحصربه ‌فرد و جاذبه ‌های متنوع و ارزشمند تاریخی از قطب ‌های مهم گردشگری گیلان است.
شهرستان گردشگرپذیر تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.