تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 20:49
کد خبر : 93288

مدیرکل هواشناسی گیلان عنوان کرد؛ آغاز وزش باد گرم در گیلان/ دما تا ۱۰ درجه افزایش می یابد

مدیرکل هواشناسی گیلان عنوان کرد؛ آغاز وزش باد گرم در گیلان/ دما تا ۱۰ درجه افزایش می یابد

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش پنج تا ۱۰ درجه ای متوسط دمای استان طی امروز و فردا خبر داد و تصریح کرد: وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و مه آلودگی در نواحی جلگه ای از جمله پدیده های مورد انتظار است. محمد دادرس، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش پنج تا ۱۰ درجه ای متوسط دمای استان طی امروز و فردا خبر داد و تصریح کرد: وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و مه آلودگی در نواحی جلگه ای از جمله پدیده های مورد انتظار است.

محمد دادرس، آسمان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر در برخی ار ساعات دانست و اظهار کرد: رشت با ۲۸ درجه سلسیوس و اسب وونی با ۱۲ درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان هستند.

وی از آغاز وزش باد گرم در استان از امروز خبر داد و افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار و شکل گیری جریانات جنوبی تا پایان هفته در منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش پنج تا ۱۰ درجه ای متوسط دمای استان طی امروز و فردا خبر داد و تصریح کرد: وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و مه آلودگی در نواحی جلگه ای از جمله پدیده های مورد انتظار است.

دادرس، با بیان اینکه وزش باد گرم تا عصر و شب فردا ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از اواخر وقت جمعه با شمالی شدن جریانات و نفوذ سامانه نسبتا ناپایدار، شرایط برای ابرناکی، کاهش دما، بارندگی، وزش باد و رعد و برق تا اواسط هفته آینده مهیا می شود.

وی ارتفاع امواج دریای خزر را طی امروز و فردا کمتر از یک متر دانست و یادآور شد: دریای خزر امروز با ارتفاع موج ۱۰ تا ۵۰ سانت برای فعالیت های دریانوردی به ویژه صید و صیادی مناسب است، اما فردا به ۷۰ سانت می رسد و لذا فعالیت های مرتبط با احتیاج انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.