تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1400 - 17:44
کد خبر : 93279

آخرین وضعیت ماجرای «عنابستانی» و «سرباز اکبری»

آخرین وضعیت ماجرای «عنابستانی» و «سرباز اکبری»

جارستان به نقل از شرق؛ سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه نشست گزارش عملکرد پلیس در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت شکایت از «علی‌اصغر عنابستانی» که در بهمن ماه سال گذشته بر سر ورود غیرمجاز به خط ویژه با سرباز پلیس راهور درگیر شده بود، گفت: پلیس راهط‍ور شکایت خود از ایشان را به

جارستان به نقل از شرق؛ سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه نشست گزارش عملکرد پلیس در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت شکایت از «علی‌اصغر عنابستانی» که در بهمن ماه سال گذشته بر سر ورود غیرمجاز به خط ویژه با سرباز پلیس راهور درگیر شده بود، گفت: پلیس راهط‍ور شکایت خود از ایشان را به دادسرا ارائه داد و دستگاه قضایی نیز نسبت به احضار فرد خاطی اقدام کرده و طبق اطلاعات ما به زودی و طی روزهای آتی کیفر خواست برای ایشان صادر می‌شود.

روز گذشته علی‌اصغر عنابستانی اعلام کرده بود: زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. ماجرا آن طور که فضاسازی رسانه‌ای نشد نبود. من از نیروی انتظامی و از آن سرباز به علت توهین شکایت کردم و پرونده در دادسرای نظامی در حال رسیدگی است.

سردار هادیانفر درباره شکایت عنابستانی از پلیس راهور و سرباز اکبری نیز گفت: این فرد نیز پس از اعلام‌ وصول شکایت پلیس، شکایتی را در سازمان قضایی نیروهای مسلح مطرح کرد اما با توجه به اینکه برابر قانون یک شکایت در دوجا قابل رسیدگی نیست، تا این لحظه سازمان قضایی نیروهای مسلح هیچکدام از همکاران ما را دعوت نکرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.