تاریخ انتشار : جمعه 13 فروردین 1400 - 11:09
کد خبر : 93043

به مناسبت هفته سربازان گمنام؛ «درود بر سروقامتان امنیت کشور»

به مناسبت هفته سربازان گمنام؛ «درود بر سروقامتان امنیت کشور»

جارستان: اهمیت امنیت برهیچکس پوشیده نیست ودر اینکه امنیت نعمتی بدون جایگزین است،کسی شک ندارد و از دغدغه های اصلی هر جامعه ای امنیت و آرامش است. امنیت مانند اکسیژن برای جامعه ضروری است. حتی اگر شخصی در منطقه ای که زندگی می کند، امنیت نداشته باشد،تلاش می کند شرایط امنی را برای خود فراهم

جارستان: اهمیت امنیت برهیچکس پوشیده نیست ودر اینکه امنیت نعمتی بدون جایگزین است،کسی شک ندارد و از دغدغه های اصلی هر جامعه ای امنیت و آرامش است. امنیت مانند اکسیژن برای جامعه ضروری است.

حتی اگر شخصی در منطقه ای که زندگی می کند، امنیت نداشته باشد،تلاش می کند شرایط امنی را برای خود فراهم کند.در بحث امنیت در جامعه می بینیم که بحمدا… ،امنیت مناسبیحکمفرماست ودر سطح بین المللی وحتی در مقایسه با کشورهای همسایه، امنیت مثال زدنی را در کشور داریم.

البته این امنیت مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا و ایثار سربازان گمنامی است که با خلوص نیت برای حاکمیت امنیت در کشور تلاش می کنند.فداکارانی که لقب مقدس سربازان گمنام امام زمان(عج) به همراه دارند، که تبعیت محض از ولایت فقیه از ویژگی های بارز آنان است.

سربازان امنیت، که در خط مقدم امنیت کشور سرو قامت ایستاده اند وجان خود را برطبق اخلاص گذاشته اند؛ هدفی جزایجاد آرامش و امنیت در جامعه ندارند و برای برقراری امنیت در کشور،ازجانشان هم گذشته وبه خیل شهدای وطن می پیوندد؛ اما اجازه تعرض به کشور وناامنی را نمی دهند.

از طرفی دیگر نقش وزارت اطلاعات در حفاظت از دستاوردهای ارزشمند نظام برهیچکس پوشیده نیست واین عزیزان در زمینه حفاظت و صیانت از دستاوردهای ارزشمند نظام به ویژه در زمینه فعالیت‌های علمی کشورهم نقش مهمی را ایفا می کنند. وزارت اطلاعات در جریان اجرای وظایف و ماموریت های محوله، خود را مقید به شرع مقدس و قانون می داند و سربازان گمنام امام زمان (عج) با اعتماد و اعتقاد راسخ به نظام مقدس جمهوری اسلامی، ولایت و مردم، مقابله با دشمنان انقلاب و نظام را مقابله با دشمنان اسلام می دانند.

مهم ترین شاخصه و ویژگیاین وزارتخانه، ولایتمداری و مردم داری است و همین امر موجب تمایز این مجموعه از تمامی سرویس‌های اطلاعاتی دنیا شده است.این مجموعه با نگاهی فراجناحی همواره خود را در برابر نظام و مردم مسئول می دانند و ضمن تلاش برای برقراری ارتباط و تعامل منطقی با نخبگان در حوزه های مختلف، همواره موجب عزت، اقتدار، امنیت و افتخار این نظام الهی شده است.

حضور مقتدرانه و افتخارآفریناین نظام مقدس در عرصه های مختلف منطقه ای و جهانی به رغم تمامی ترفندها و توطئه های استکبار جهانی، نمونه‌ای از اقتدار اطلاعاتی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی است.امروزه اقتدار و توانمندی بالای ایران اسلامی در حوزه فعالیت ها و عملیات‌های اطلاعاتی و امنیتی به دنیا ثابت شده که از آن جمله می توان به دستگیری تروریست “ریگی” اشاره کرد که سرویس های اطلاعاتی دنیا هنوز هم از اقدام به موقع و پیچیده وزارت اطلاعات مات و مبهوت هستند.

وزارت اطلاعات به عنوان یک سرویس اطلاعاتی بی مانند در جهان، نقش ممتاز و برجسته ای در راستای صیانت از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب در عرصه بین المللی داشته است.

پاسداری از حقوق مردم، صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام و دفاع از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی کشور و همچنین حراست از اسلامیت و جمهوریت نظام از جمله اهداف مشخص و بارز سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه مجاهدت‌های خاموش خود برای اقتدار بیشتر و عزت بخشی به این کشور و نظام است.

اقدامات موثر این وزارتخانه در حقیقت موجب مختل شدن سازمان ترور دانشمندان و متخصصان علمی و هسته ای کشور شد، چراکه دشمنان این کشور و ملت قصد داشتند برنامه ترور دانشمندان هسته ایکشور را با هدف ضربه زدن به نظام ادامه دهند؛اما حضور به موقع، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی گسترده و پیچیده سربازان گمنام موجب شد ضمن شناسایی و دستگیری عوامل سازمان یافته این ترورها، روند آن را نیز متوقف کند.

درواقع این سربازان بازیگران اصلی صحنه امنیت و آرامش کشور هستندو مجموعه وزارت اطلاعات براساس اعتقاد راسخی که به نظام مردم سالار دینی جمهوری اسلامی ایران دارند، همواره خود را پاسخگوی مردم می داند.عملکرد موفق و موثر آنان در سطح کشور به گونه ای بوده که امروز نقش برجسته و مهمی را در حوزه های سیاسی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در راستای رشد و اعتلای ایران اسلامی و رفاه و آسایش بیش از پیش مردم برعهده دارند.

دشمنی های گسترده استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره وجود داشته و از طرفییکی از عوامل بروز جنگ نظامی در جهان، شکست در عرصه اطلاعاتی و امنیتی است و به همین دلیل پیروزی های چشمگیر وزارت اطلاعات در عرصه رقابت های اطلاعاتی با دشمنان انقلاب از جمله دستگیری عبدالمالک ریگی که موجب شکست سنگین دشمنان در عرصه مقابله با ایران اسلامی شد، اقتدار و عظمت نظام را در عرصه های اطلاعاتی و امنیتی به رخ جهانیان کشید.

مجاهدت های خاموش ،بهترین و زیباترین مصداق در فرهنگ انتظار است که همواره و بدون کمترین چشمداشت و توقعی برای عزت و عظمت نظام و تامین آرامش و امنیت مردم تلاش و مجاهدت می‌کنند.
موفقیت های بزرگ این دستگاه در زمینه های مختلف از جمله مبارزه با مواد مخدر،مفاسد اقتصادی و… را هم بایستی مدنظر داشت و برهمین اساس در زمینه برخورد با مفاسد اقتصادی اصل را بر پیشگیری، صیانت و برخورد قاطع و قانونی می دانند.

آنان در راستای فراهم کردن بستر رشد و توسعه اقتصادی جامعه و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ، شناسایی و رفع موانع پنهان موجود در مسیر توسعه اقتصادی را به عنوان محورها و اولویت های دیگر خود قرار داده اند، زیرا معتقدند که با شناسایی و رفع موانع موجود در این مسیر، بستر مناسب برای حمایت از نیروهای کارآمد و متخصص و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای مشارکت فعال در عرصه های اقتصادی با هدف خدمت رسانی بهینه به مردم فراهم می شود.

پس باید گفت درود برسروقامتان امنیت کشور که در گمنامی ، امنیت را برای کشور را در بخش های مختلف به ارمغان آورده اند.

سربازانی که نام نیک بر آنها گذاشته شده است:”سربازان گمنام امام زمان(عج)” که این افتخار بزرگی است که لقب سربازی آقا ومولایمان را داشته باشند که در حال حاضر در تبعیت محض ولی امرمسلمین مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مدظله العالی) قرار دارند و پاسدار انقلاب اسلامی وآرمان های شهدا هستند.درود براین سربازان گمنام وطن.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.