تاریخ انتشار : سه شنبه 10 فروردین 1400 - 22:15
کد خبر : 92884

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛ افزایش ۷ تا ۱۲ درجه ای دمای هوای گیلان به دنبال وزش باد گرم

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛ افزایش ۷ تا ۱۲ درجه ای دمای هوای گیلان به دنبال وزش باد گرم

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش هفت تا ۱۲ درجه ای متوسط دمای هوای استان از پنجشنبه خبر داد و گفت: به تدریج طی پنجشنبه و جمعه شاهد شکل گیری جریانات جنوبی و وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه ها هستیم. محمد دادرس، آسمان گیلان را کمی تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش هفت تا ۱۲ درجه ای متوسط دمای هوای استان از پنجشنبه خبر داد و گفت: به تدریج طی پنجشنبه و جمعه شاهد شکل گیری جریانات جنوبی و وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه ها هستیم.

محمد دادرس، آسمان گیلان را کمی تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر دانست و اظهار کرد: طی بعد از ظهر و شب وزش باد و بارندگی پراکنده در برخی از نقاط پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه دیلمان با چهار درجه سلسیوس و فومن با ۱۵.۶ درجه سلسیوس به ترتیب خنک ترین و گرم ترین نقاط استان هستند، افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای رشت نیز بین هشت تا ۱۵ درجه سلسیوس است.

مدیرکل هواشناسی گیلان، از گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه خبر داد و تصریح کرد: ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی پراکنده و وزش باد از پدیده های مورد انتظار است و این شرایط تا پایان هفته در منطقه تداوم دارد، اما به تدریج طی پنجشنبه و جمعه شاهد شکل گیری جریانات جنوبی و وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه ها هستیم.

دادرس، از افزایش هفت تا ۱۲ درجه ای متوسط دمای هوای استان از پنجشنبه خبر داد و خاطرنشان کرد: احتمال آسیب به سازه ها و تاسیسات و بناهای سست بنیان و شکستن و سقوط درختان و گسترش آتش سوزی در جنگل ها و مراتع و ذوب برف و افزایش سطح آب رودخانه ها وجود دارد.

وی افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق را از دیگر پدیده های پیش بینی شده برای روزهای آخر هفته دانست و گفت: موج دریا طی امروز و فردا به ۶۰ سانت خواهد رسید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.