تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اسفند 1399 - 20:33
کد خبر : 91942

در دیدار استاندار گیلان با وزیر کشور ارائه و مطرح شد؛ گزارشی از تلاش‌ها برای تکمیل ۶۱ پروژه مهم عمرانی و اقتصادی گیلان / برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم

در دیدار استاندار گیلان با وزیر کشور ارائه و مطرح شد؛ گزارشی از تلاش‌ها برای تکمیل ۶۱ پروژه مهم عمرانی و اقتصادی گیلان / برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم

جارستان: استاندار گیلان در دیدار با وزیر کشور، گزارشی از تلاش‌ها برای تکمیل ۶۱ پروژه مهم عمرانی و اقتصادی استان و نیز فرآیند برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراها با در نظر داشتن مولفه‌های سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری بیان داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع امروز (دوشنبه) در دیدار با دکتر

جارستان: استاندار گیلان در دیدار با وزیر کشور، گزارشی از تلاش‌ها برای تکمیل ۶۱ پروژه مهم عمرانی و اقتصادی استان و نیز فرآیند برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراها با در نظر داشتن مولفه‌های سلامت، امنیت و مشارکت حداکثری بیان داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ ارسلان زارع امروز (دوشنبه) در دیدار با دکتر رحمانی‌فضلی وزیر کشور؛ گزارشی از وضعیت عمومی استان و اقدامات انجام شده در راستای تحقق شعار جهش تولید ارائه داد.

وی همچنین آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های اقتصاد مقاومتی و دیگر طرح های مهم عمرانی در دست اجرا در استان را بیان داشت.

زارع از استمرار تلاش جدی مسئولان استان برای تکمیل ۶۱ پروژه مهم عمرانی و اقتصادی و بهره‌برداری از آنها در دولت دوازدهم تاکید کرد.

استاندار گیلان در دیدار با وزیر کشور همچنین گزارشی از فرآیند برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراها در استان و تشکیل هیات های اجرایی عنوان کرد.

رحمانی‌فضلی وزیر کشور نیز در این دیدار بر ادامه کوشش‌ها برای رفع مشکلات مردم و اهتمام به ارکان محوری و مورد توجه دولت و وزارت کشور در برگزاری انتخابات ازجمله سلامت، امنیت و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم در انتخابات تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.