تاریخ انتشار : یکشنبه 24 اسفند 1399 - 10:45
کد خبر : 91837

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد؛ برفروبی ۱.۵ میلیون مترمکعبی محورهای گیلان/ بازگشایی راه ۳۳ روستا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد؛ برفروبی ۱.۵ میلیون مترمکعبی محورهای گیلان/ بازگشایی راه ۳۳ روستا

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از برفروبی ۷۲۱ کیلومتری طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و یادآور شد: کل حجم برفروبی ها یک میلیون و ۵۹۸ هزار مترمکعب بوده و ۵۷۲ تن مخلوط شن و نمک برای یخ زدایی از محورها پاشیده شده است. فریبرز مرادی، با اشاره به

جارستان به نقل از ایسنا؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از برفروبی ۷۲۱ کیلومتری طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و یادآور شد: کل حجم برفروبی ها یک میلیون و ۵۹۸ هزار مترمکعب بوده و ۵۷۲ تن مخلوط شن و نمک برای یخ زدایی از محورها پاشیده شده است.

فریبرز مرادی، با اشاره به آغاز بارش برف در گیلان از بعد از ظهر پنجشنبه تا ظهر شنبه، اظهار کرد: با وجود درگیر بودن کلیه محورهای مواصلاتی، تمامی راه های شریانی و فرعی باز بوده و تردد جریان دارد.

وی با اشاره به بارش ۵۰ تا ۶۰ سانتی برف در محورهای اسالم – خلخال، پونل – خلخال و توتکابن – حشمت آباد – قوشه لات، افزود: در محورهای سیاهکل – دیلمان، رودسر – لات محله، بلوردکان – خصیب دشت و شفت – امامزاده ابراهیم ۴۰ تا ۵۰ سانت و در محورهای شوک – ملکوت، فومن – ماسوله، ماسال – گیلوان و زیاز – شوک نیز ۲۰ تا ۳۰ سانت برف بارید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: بارش برف در محورهای مواصلاتی شهرستان رشت ۱۵ تا ۲۵ سانت، شهرستان لاهیجان ۱۰ تا ۱۲ سانت و شهرستان های رودبار و سیاهکل ۱۵ تا ۲۰ سانت گزارش شده است.

مرادی، با بیان اینکه در مجموع ۴۴ راه روستایی در ارتفاعات استان مسدود شده بود، خاطرنشان کرد: راهداران تاکنون ۳۳ راه را بازگشایی کردند و تلاش برای بازگشایی ۱۱ راه دیگر ادامه دارد.

وی از برفروبی ۷۲۱ کیلومتری طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و یادآور شد: کل حجم برفروبی ها یک میلیون و ۵۹۸ هزار مترمکعب بوده و ۵۷۲ تن مخلوط شن و نمک برای یخ زدایی از محورها پاشیده شده است.

مدیرکل راهداری گیلان، با بیان اینکه ۲۵۳ راهدار با استفاده از ۱۵۶ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین درگیر برفروبی محورها هستند، گفت: به همراه داشتن تجهیزات زمستانه در خودروها به ویژه زنجیر چرخ الزامی است و رانندگان قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ مدیریت راه ها تماس داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.