تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 13:12
کد خبر : 91766

مسئول کمیته داژبال و موثرترین بازیکن لیگ دسته اول از آستارا معرفی شدند

مسئول کمیته داژبال و موثرترین بازیکن لیگ دسته اول از آستارا معرفی شدند

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا اعلام کرد: مهتاب سردی به عنوان مسئول کمیته داژبال ساحلی کشور و بهزاد سلطانی به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال، هر دو از این شهرستان انتخاب و معرفی شدند. وحید خاصی پور در این باره گفت: خانم سردی کارشناس ارشد

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا اعلام کرد: مهتاب سردی به عنوان مسئول کمیته داژبال ساحلی کشور و بهزاد سلطانی به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن نیم فصل لیگ دسته اول فوتبال، هر دو از این شهرستان انتخاب و معرفی شدند.

وحید خاصی پور در این باره گفت: خانم سردی کارشناس ارشد فیزیولوژی ورزشی است و سابقه مربیگری تیم ملی داژبال بانوان ایران را دارد و حکم او از سوی شرمین جباریان رئیس انجمن داژبال کشور صادر شده است.

وی در معرفی این رشته ورزشی بیان کرد: داژبال ورزشی خانوادگی، کم هزینه و پرطرفدار است و با اسم هایی نظیر وسط بازی، وسطی، توپ در وسط و تک بال نیز شناخته می شود و بازیکنان آن با جاخالی دادن، خود را از خطر برخورد توپ دورساخته و با دریافت توپ (گل) به وسیله دست ها، امتیاز اخذ می کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: پس از قهرمانی تیم شهرداری این شهر در نیم فصل مسابقات لیگ دسته اول فوتبال، بهزاد سلطانی از این تیم از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن لیگ معرفی شد.

وی ادامه داد: سلطانی در ۱۰ بازی خود برای شهرداری آستارا چهار گل و پنج پاس گل را ثبت کرده و در سال گذشته با بازی برای تیم پاس همدان ۱۲ گل به ثمر رسانده است.

وی از پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان شهرداری آستارا با تلاش مدیرعامل، اعضای هیات مدیره تیم، شهرداری، شورای اسلامی شهر و خیران خبر داد و گفت: با رایزنی هیات مدیره باشگاه، پایان رافت سرمربی تیم شهرداری که به علت مشکلات مالی تیم استعفا داده بود، بار دیگر هدایت تیم را بر عهده گرفت.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب ۳۱ امتیاز در رتبه نخست جدول مسابقات لیگ دسته اول کشور قرار گرفت و در هفته هجدهم در ورزشگاه وحدت، میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود.

در مسابقات فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم از جمله سه تیم ملوان انزلی، چوکای تالش و شهرداری آستارا از گیلان حضور دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و یکم را برای سال ۱۴۰۰ کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول راهی لیگ دسته دوم خواهند شد.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.