تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 - 10:44
کد خبر : 91745

مسدود شدن راه روستایی و کوهستانی در تالش در پی بارش برف

مسدود شدن راه روستایی و کوهستانی در تالش در پی بارش برف

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش از انسداد ۱۰ راه روستایی و کوهستانی بر اثر بارش برف خبر داد. غلامحسین بخت شاهی ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: ارتفاع برف در مسیر‌های مرتفع نظیر محور اسالم به خلخال به ۶۰

جارستان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش از انسداد ۱۰ راه روستایی و کوهستانی بر اثر بارش برف خبر داد.

غلامحسین بخت شاهی ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: ارتفاع برف در مسیر‌های مرتفع نظیر محور اسالم به خلخال به ۶۰ سانتی‌متر رسیده و ۱۰ راه روستایی و کوهستانی این شهرستان مسدود شده است.

او با اشاره به اینکه امروز همه مسیرهای مسدود شده بازگشایی می شود ، افزود : راهداران در شبانه روز گذشته در محور اسالم به خلخال، به ۳۷ دستگاه خودرو با بستن زنجیر چرخ و هدایت به مسیر امدادرسانی کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: تیم راهداری زمستانی راهدارخانه لرزره اسالم، محور اسالم به خلخال را برف روبی و نمک پاشی کرده، اما تردد در محور‌های کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و رانندگان برای مسیر‌های مرتفع و کوهستانی تجهیزات زمستانی، گرمایشی و زنجیر چرخ داشته باشند.

بخت شاهی افزود: محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیر‌های ارتباطی استان‌های اردبیل و گیلان است و به دلیل داشتن مناظر زیبا و گردشگرپذیر، حجم بالای تردد وسایل نقلیه را شاهد است.

او تصریح کرد: ایستگاه هواشناسی تالش دمای هوا را ۲ درجه سانتی گراد و وضعیت جوی را ابری اعلام و برای فردا آسمانی ابرناکی پیش بینی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.