تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1399 - 19:21
کد خبر : 91697

زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی تالش الزامی است

زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی تالش الزامی است

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: ارتفاع برف در محورهای کوهستانی نظیر اسالم به خلخال ۱۵ سانتی‌متر است و داشتن تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی و لباس گرم برای تردد در مسیرهای مرتفع ضروری است. غلامحسین بختشاهی روز جمعه بیان کرد: بارش برف

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: ارتفاع برف در محورهای کوهستانی نظیر اسالم به خلخال ۱۵ سانتی‌متر است و داشتن تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی و لباس گرم برای تردد در مسیرهای مرتفع ضروری است.

غلامحسین بختشاهی روز جمعه بیان کرد: بارش برف در جاده های کوهستانی به نسبت شدید ادامه داد و شاید از غروب امروز تا صبح فردا محورهای اراضی جلگه ای نیز سفید پوش شوند.

وی افزود: تیم راهداری زمستانی مستقر در راهدارخانه لرزره اسالم، محور اسالم به خلخال را برف روبی و نمک پاشی کرده و تردد برقرار است.

محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان‌های اردبیل و گیلان است و به دلیل داشتن مناظر زیبا و گردشگرپذیر، حجم بالای تردد وسایل نقلیه را شاهد است.

ایستگاه هواشناسی تالش دمای هوا را چهار درجه سانتیگراد و وضعیت جوی را بارش باران اعلام و برای فردا آسمانی ابری، مه آلود و در برخی ساعات بارندگی پیش بینی کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.