تاریخ انتشار : جمعه 22 اسفند 1399 - 16:50
کد خبر : 91694

تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران گیلان/ تاکید بر لزوم حفظ آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان/ فعالیت ۶۰ پایگاه امداد جاده‌ای در مناطق مختلف استان

تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران گیلان/ تاکید بر لزوم حفظ آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان/ فعالیت ۶۰ پایگاه امداد جاده‌ای در مناطق مختلف استان

جارستان: به‌دنبال اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در مناطق مختلف گیلان، جلسه ستاد مدیریت بحران استان، تشکیل و بر ضرورت حفظ آمادگی دستگاه های خدمات رسان تاکید شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استان امروز (جمعه) در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به

جارستان: به‌دنبال اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در مناطق مختلف گیلان، جلسه ستاد مدیریت بحران استان، تشکیل و بر ضرورت حفظ آمادگی دستگاه های خدمات رسان تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ امیر مرادی مدیرکل مدیریت بحران استان امروز (جمعه) در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که با موضوع آمادگی برای مواجهه با بارش برف و باران در ارتفاعات و برخی مناطق جلگه ای گیلان تشکیل شد، اظهار داشت: براساس هشدار نارنجی هواشناسی استان مبنی بر بارش برف و باران برای امروز و فردا و یخبندان برای اوایل هفته آینده، ضرورت دارد موارد پیشگیری را طبق برنامه ریزی ها در دستور کار قرار دهیم.

وی بر لزوم حفظ آمادگی دستگاه های خدمات رسان تاکید کرد و با اشاره به بارش باران و برف و تشدید رانش در مناطق مسکونی ناحیه هایی از شهرستان‌های لنگرود، رودسر (کاکرود) و سیاهکل (دیلمان) ؛ به مدیران بنیاد مسکن، آب منطقه ای، راهداری و حمل نقل جاده ای تاکید کرد بسرعت اقدامات لازم برای جلوگیری از وارد آمدن خسارات بیشتر را انجام دهند.

مرادی اظهار داشت: ارسال گزارش اقدامات بویژه در مناطق مسکونی قرمز به اداره کل مدیریت بحران، مورد انتظار است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان در خصوص دستورالعمل ویژه برای اجباری شدن بیمه منازل مسکونی در سال ۱۴۰۰ گفت: همه دستگاه ها و ادارات باید نسبت به بیمه نمودن تاسیسات و زیر ساخت های مهم خود اقدام کنند.

وی در خصوص بیمه محصولات کشاوزی با اشاره به فعالیت افزون بر ۱۹۰ هزار بهره بردار استان در بخش شالیکاری خاطرنشان: فقط ۲۰ درصد این کشاورزان برنج کار نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کرده اند که رقم ناچیزی است و لازمست بتوانیم دربخش بیمه محصولات کشاورزی خصوصا برنج شاهد قدم های مثبتی برای حل مشکلات کشاورزان باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای گیلان نیز از استقرار ۶۰ پایگاه فعال به همراه ۳۵۲ نفر نیرو در مناطق مختلف استان خبر داد.

مدیران عضو ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان نیز گزارش هایی از میزان آمادگی و فعالیت های انجام شده ارائه کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.