تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 18:44
کد خبر : 90629

یاد طنزپرداز گیلانی در دیدار دوستانه مینی فوتبال گرامی داشته شد

یاد طنزپرداز گیلانی در دیدار دوستانه مینی فوتبال گرامی داشته شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ ورزشکاران پیشکسوت و هنرمندان گیلانی با انجام دیدار دوستانه مینی فوتبال یاد و خاطره مرحوم رضا نظری را گرامی داشتند. تیم های مینی فوتبال ورزشکاران گیلان و هنرمندان این استان عصر روز یکشنبه در دیداری دوستانه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت برای گرامیداشت یاد

جارستان به نقل از ایرنا؛ ورزشکاران پیشکسوت و هنرمندان گیلانی با انجام دیدار دوستانه مینی فوتبال یاد و خاطره مرحوم رضا نظری را گرامی داشتند.

تیم های مینی فوتبال ورزشکاران گیلان و هنرمندان این استان عصر روز یکشنبه در دیداری دوستانه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت برای گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم رضا نظری بازیگر فقید طنزپرداز این استان به میدان رفتند.

در این دیدار که در ۲ وقت ۲۰ دقیقه ای برگزار شد، تیم مینی فوتبال ورزشکاران پیشکسوت استان گیلان با نتیجه چهار بر ۲ برابر تیم هنزمندان استان به برتری رسید که گل های تیم ورزشکاران پیشکسوت را علیرضا نظیف کار(۳ گل) و فردین معصومی و همچنین گل های تیم هنرمندان را مجتبی پوربخش و پرواز همای به ثمر رساندند.

در تیم مینی فوتبال پیشکسوتا؛ ورزشکارانی همچون سهیل حق شناس، علیرضا نظیف کار، بهزاد داداش زاده و مهدی آقازاده از رشته فوتبال، سعید حسنی پور و حامد زیکساری از رشته کاراته، امین قاسمی پور از رشته بوکس، اصغر ابراهیمی و مسعود محرابی از رشته وزنه برداری، فردین معصومی از رشته کشتی، محمد رهبری از رشته شمشیربازی و آرمان حدادی از رشته کوهنوردی حضور داشتند.

محمد هندی، بیژن لرد، جابر وثوق، صدف حسنی، مجتبی پوربخش، مرتضی نظری، علی تیغ نورد، پرواز همای، جابر بهارمست، صادق حسنی، منوچهر حقیقی، امید عزتی، علی نظرمحمدی، فرید بلوک باشی و نیما شمشادی از بازیکنان تیم هنرمندان گیلان بودند.

علی نظرمحمدی دروازبان و سرمربی اسبق تیم فوتبال سپیدرود رشت و فرید بلوک باشی بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال برای تیم هنرمندان گیلان به میدان رفتند که واکنش های علی نظرمحمدی در این دیدار بسیار جالب بود و وی بارها دروازه تیم هنرمندان را نجات داد.

این در حالی است که تلاش بازیکنان تیم پیشکسوتان برای گل زدن به علی نظرمحمدی نیز جالب توجه بود اما نظرمحمدی فقط یک مورد از چهار گل تیم هنرمندان را دریافت کرد و سایر گل های تیم ورزشکاران زمانی به ثمر رسید که نظرمحمدی داخل دروازه حضور نداشت.

مرحوم رضا نظری از بازیگران صاحب نام و طنزپرداز استان گیلان متولد ۵۵ و اهل شهرستان بندرانزلی بود که در سریال های کوچه خندان، سرخوش ها، آن سنگ گران، کمیسر دل نازک، بستنی سرای داغ، عطر ترنج و خانه پدری و در نمایشهای نخاله های دلباخته، دزدان ناشی، شب نشینی در گورستان، من فیروز ۲۵سال دارم، تموم حرفات دروغ بود، این چند پدر ۱و۲ و جنجالی های ۲بازی کرده بود.

رضا نظری پس از هفت ماه تحمل بیماری سرطان خون اوایل آذر ماه جاری در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.