تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 16:09
کد خبر : 90620

تیم فوتبال سپیدرود در بازی برابر امید گناوه محکوم به پیروزی است

تیم فوتبال سپیدرود در بازی برابر امید گناوه محکوم به پیروزی است

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: تیم فوتبال سپیدرود رشت در بازی برابر امید گناوه نیاز به پیروزی دارد و در این دیدار محکوم به پیروزی است. رادنی دیدار روز یکشنبه اظهار داشت: تیم های فوتبال سپیدرود و امیدگناوه عصر روز دوشنبه (فردا) یازدهم اسفندماه در هفته یازدهم رقابت

جارستان به نقل از ایرنا؛ مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: تیم فوتبال سپیدرود رشت در بازی برابر امید گناوه نیاز به پیروزی دارد و در این دیدار محکوم به پیروزی است.

رادنی دیدار روز یکشنبه اظهار داشت: تیم های فوتبال سپیدرود و امیدگناوه عصر روز دوشنبه (فردا) یازدهم اسفندماه در هفته یازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می روند.

وی افزود: با توجه به نتایج چند دیدار گذشته سپیدرود رشت و امتیازهایی که این تیم از دست داد، در بازی هفته گذشته یک تساوی خارج از خانه کسب کرد و در این دیدار خانگی نیاز به پیروزی دارد تا دوباره به جمع مدعیان بپیوندد.

وی ادامه داد: البته امید گناوه تیم یک دست و بسیار قدرتمندی متشکل از بازیکنان بومی است و بازیکنان نیز هماهنگی بسیار خوبی با هم دارند و بازی با این تیم بسیار سخت است اما سپیدرود در این بازی نیاز به پیروزی دارد که امیدواریم سرانجام سپیدرود با ارایه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند ، نتیجه دلخواه را نیز کسب کند.

وی به مصدومان سپیدرود نیز اشاره و بیان کرد: متاسفانه مصدومیت پویا نزهتی جدی است و این بازیکن حدود یک ماه نمی تواند تیمش را همراهی کند اما سایر مصدومان این تیم به بازی برابر امید گناوه خواهند رسید.

وی با اشاره به گروه داوری این دیدار گفت: شهاب محمدی به عنوان داور بازی تیم های سپیدرود و امید گناوه را قضاوت خواهد کرد که محمدرضا طبری و خشایار میرشاه به عنوان کمک داور و میرحسین یحیی زاده به عنوان داور چهارم، در این دیدار حضور می یابند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت به معضل مالی این باشگاه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: از سوی دیگر متاسفانه هنوز مشکل مالی این تیم پابرجاست و این مشکل برطرف نشده چون تا مشکل مالکیتی سپیدرود مشخص نشود، مشکل مالی این تیم نیز برطرف نخواهد شد.

دیدار تصریح کرد: به هرحال امیدواریم هر چه زودتر مشکلات باشگاه پرطرفدار سپیدرود رشت برطرف شود تا این تیم با قدرت بیشتر در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم حضور یابد و سرانجام نیز به رقابت های لیگ دسته اول صعود کند.

تا پایان هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، تیم امید گناوه با انجام ۹ بازی و کسب ۱۸ امتیاز در مکان دوم و تیم فوتبال سپیدرود رشت با انجام ۱۰ بازی و کسب ۱۳ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در گروه اول رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با تیمهای فولاد نوین خوزستان، ملی‌حفاری اهواز، ویستا توربین تهران، اسپاد تهران، محتشم تبریز، علم و ادب تبریز، آوالان کامیاران، ایرانجوان بوشهر، امید گناوه، شهرداری بندرعباس، مس نوین کرمان، نفت‌ و گاز گچساران و شهرداری همدان هم گروه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.