تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 - 19:13
کد خبر : 90522

فرماندار لاهیجان: ۲۶درصد دستگاه های اجرایی لاهیجان به مصوبه دولت الکترونیک عمل نکرده اند

فرماندار لاهیجان: ۲۶درصد دستگاه های اجرایی لاهیجان به مصوبه دولت الکترونیک عمل نکرده اند

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار لاهیجان گفت: ۲۶ درصد از دستگاه های اجرایی شهرستان در تحقق دولت الکترونیک به عنوان مصوبه قانونی دولت اقدامی نداشته اند. به گزارش ایرنا ، یونس محمودی عصر شنبه در جلسه شورای اداری لاهیجان اظهار داشت: مدیران دستگاه ها و سازمان های دولتی لاهیجان تا ۴۸ ساعت آینده عملکرد

جارستان به نقل از ایرنا؛ فرماندار لاهیجان گفت: ۲۶ درصد از دستگاه های اجرایی شهرستان در تحقق دولت الکترونیک به عنوان مصوبه قانونی دولت اقدامی نداشته اند.

به گزارش ایرنا ، یونس محمودی عصر شنبه در جلسه شورای اداری لاهیجان اظهار داشت: مدیران دستگاه ها و سازمان های دولتی لاهیجان تا ۴۸ ساعت آینده عملکرد و برنامه ها و پروژه های دولت الکترونیک در حوزه کاری خود را به صورت مکتوب به فرمانداری اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولت الکترونیک می تواند با شفاف سازی و مستند سازی فعالیت ها زمینه و بستر بسیاری از فسادهای احتمالی را جلوگیری کند.

وی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: تعدد و تکثر نامزدان انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا می تواند از یاس و ناامیدی جلوگیری کند.

محمودی تصریح کرد: انتخابات و مشارکت و حضور حداکثری، ضامن امنیت سلامت، معیشت ، ابهت و اقتدار جمهوری اسلامی و نظام است.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با اشاره به بیان رهبر معظم انقلاب در انتخابات گذشته مبنی بر این که ” هر کس نظام را دوست دارد ، با قدرت و صلابت در انتخابات شرکت کند” تاکید کرد: هیچ مدیری در سطح شهرستان حق ندارد با استفاده از جایگاه و بیت المال له و علیه نامزدان انتخابات موضع گیری حمایتی و مخالفتی داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای مر قانون تصریح کرد : همه مدیران در همه سطوح و کارمندان بایستی امانت دار و مجری قانون باشند و کسی حق ندارد خلاف قانون رفتاری داشته باشد.

وی همچنین از مدیریت جهاد کشاورزی خواست که نسبت به تامین نهاده و کود به میزان مورد نیاز کشاورزان بویژه در ایام تعطیلات نوروزی اقدام واطلاع رسانی کند.

محمودی همچین با اشاره به ضرورت مراقبت و نظارت بر بازار بویژه قیمت و کیفیت خدمات تصریح کرد: شخصا همراه مدیران مرتبط با ستاد تنظیم بازار ، از وضعیت بازار بازدید میدانی داشته و تصمیمات متقضی را با کمترین زمان ممکن خواهیم گرفت.

فرماندار لاهیجان همچنین تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان و واحدهای تولیدی را از وظایف بسیار مهم مدیران مرتبط در ایام تعطیلات سال جدید عنوان و خواستار برنامه ریزی قبل از شروع تعطیلات شد.

شهرستان ۱۶۸ هزار نفری لاهیجان در کیلومتری شمال شرقی رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.