تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اسفند 1399 - 20:32
کد خبر : 90348

انفجار در خیابان پروین اعتصامی/ ۲ پسر نوجوان سوختند !

انفجار در خیابان پروین اعتصامی/ ۲ پسر نوجوان سوختند !

جارستان به نقل از رکنا؛ دو نوجوان ۱۰و۱۴ ساله، هنگام ساخت مواد محترقه در منزل مسکونی دچار سوختگی و جراحت شدید شدند. مدیر عامل آتش نشانی مشهد گفت: عصر امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر شنیدن انفجار از داخل یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های

جارستان به نقل از رکنا؛ دو نوجوان ۱۰و۱۴ ساله، هنگام ساخت مواد محترقه در منزل مسکونی دچار سوختگی و جراحت شدید شدند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد گفت: عصر امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر شنیدن انفجار از داخل یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه‌های ۲۰ و ۹ را به محل حادثه در خیابان پروین اعتصامی اعزام کرد..

آتشپاد مسعود ظهوریان افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، دو برادر ۱۰و۱۴ ساله در حین ساخت مواد محترقه در منزل مسکونی بدلیل انفجار دچار سوختگی شدید شدندکه آتش نشانان بلافاصله این ۲ نوجوان را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های دقیق در محل مشخص شد، این ۲ نفر در اقدامی خطرناک و بدور از چشم والدین خود، هنگام ساخت مواد محترقه به دلیل نامشخصی باعث بوجود آمدن انفجاری مهیب، توام با خسارت و شکستگی شیشه‌های منزل اشان و سوختگی شدید خود شده اند.

مدیر عامل آتش نشانی مشهد گفت: این دو نوجوان ۱۰و ۱۴ ساله که از ناحیه صورت و دست دچار سوختگی شده اند هم اکنون در بیمارستان امام رضا علیه السلام مشهد تحت درمان می‌باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.