تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 22:26
کد خبر : 90267

تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت برابر الماس اسالم تالش پیروز شد

تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت برابر الماس اسالم تالش پیروز شد

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت در چارچوب مسابقات لیگ برتر جوانان گیلان برابر الماس اسالم تالش پیروز شد. در جریان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان، تیم های سپیدرود رشت و الماس اسالم تالش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان سپیدرود

جارستان به نقل از ایرنا؛ تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت در چارچوب مسابقات لیگ برتر جوانان گیلان برابر الماس اسالم تالش پیروز شد.

در جریان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان، تیم های سپیدرود رشت و الماس اسالم تالش رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر یک حریف خود را شکست داد.

سپیدرودی ها که هفته گذشته نیز به یک پیروزی پرگل دست یافته بودند در این دیدار نیز برتر از حریف خود ظاهر و سرانجام با برتری پرگل در این بازی، علاوه بر کسب سومین پیروزی متوالی، همچنان جایگاه خود را در رده دوم حفظ کردند و در پایان این هفته بهترین خط حمله این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

در سایر دیدارهای برگزار شده نیز بازی تیم های فوتبال جوانان سپاهان گیلان و شهید حسین پور رشت با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و دیدار تیم های فوتبال جوانان کیان مهر گیلان با شاهین جوان لاهیجان نیز با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

در دیگر بازی های برگزار شده این هفته تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن با نتیجه یک بر صفر تیم بنیادکار پره سر را شکست داد تا همچنان صدرنشین این مسابقات باشد و تیم فوتبال جوانان ماسال نیز در دیداری پرگل با نتیجه سه بر ۲ تیم نیل رود جوکندان را شکست داد.

همچنان بازی تیم های فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی بندرانزلی با مدرن گیل گیلان و دیدار تیمهای فوتبال جوانان شهدای نویر بندرانزلی با شهرداری تولمشهر به دلیل نامساعد بودن وضعیت هوا به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد.

در جدول رده بندی این رقابت ها نیز تیم فوتبال جوانان شهرداری فومن با کسب ۱۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت با کسب ۱۰ امتیاز دوم است، تیم های فوتبال جوانان شهرداری ماسال با ۹ امتیاز و شاهین جوان لاهیجان با هشت امتیاز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان گیلان ۱۲ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم قهرمان به عنوان نماینده استان گیلان در مسابقات کشوری حضور خواهد یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.