تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1399 - 22:40
کد خبر : 89767

ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۱۵ سانتی‌متر رسید

ارتفاع برف در محور اسالم – خلخال به ۱۵ سانتی‌متر رسید

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: ارتفاع برف در مسیرهای کوهستانی از جمله محور اسالم به خلخال به ۱۵ سانتی‌متر رسیده است و رانندگان در گذر از محورهای کوهستانی، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند. غلامحسین بختشاهی عصر پنجشنبه بیان کرد: در حال

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: ارتفاع برف در مسیرهای کوهستانی از جمله محور اسالم به خلخال به ۱۵ سانتی‌متر رسیده است و رانندگان در گذر از محورهای کوهستانی، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

غلامحسین بختشاهی عصر پنجشنبه بیان کرد: در حال حاضر بارش برف در محورهای کوهستانی بخصوص محور اسالم به خلخال به نسبت شدید ادامه دارد و امروز راهداران در این مسیر به هشت خودرو گرفتار در برف، با بستن زنجیر چرخ و هدایت به مسیر امدادرسانی کردند.

وی افزود: تیم راهداری زمستانی مستقر در راهدارخانه لرزره اسالم، محور یاد شده را برف روبی و نمک پاشی کرده است و خدمات راهداری تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت و در جاده های پایین دست و اراضی جلگه ای با وجود بارش باران، مشکلی در تردد وجود ندارد.

محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان‌های اردبیل و گیلان است و به دلیل داشتن مناظر زیبا و گردشگرپذیر، حجم بالای تردد وسایل نقلیه را شاهد است.

ایستگاه هواشناسی تالش دمای هوا را پنج درجه سانتیگراد، میزان بارش در شبانه روز گذشته را ۱۱.۵ میلیمتر و وضعیت جوی را ابری و بارانی اعلام و برای فردا آسمانی ابری و در برخی ساعات بارندگی پیش بینی کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.