تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 - 22:48
کد خبر : 89573

تشدید بازرسی از واحدهای صنفی در ایام پایانی سال 

تشدید بازرسی از واحدهای صنفی در ایام پایانی سال 

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان گفت: به منظور جلوگیری از نابسامانی های احتمالی بازار عرضه و تقاضا در ایام پایانی سال و عید نوروز ، نظارت بر واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای پرمصرف و ضروری تشدید می شود. جلال الدین محمد شکریه روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی و

جارستان به نقل از ایرنا؛ رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان گفت: به منظور جلوگیری از نابسامانی های احتمالی بازار عرضه و تقاضا در ایام پایانی سال و عید نوروز ، نظارت بر واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای پرمصرف و ضروری تشدید می شود.

جلال الدین محمد شکریه روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی جهت انجام بازرسی های مشترک با دستگاهها افزود: در راستای تحقق عدالت اقتصادی ، تشدید بازرسی ها از بیستم بهمن ماه تا پانزدهم فروردین ماه طی ۲۱ طرح نظارتی برای ۵۰ نوع خدمات مانند مبل، خودرو، شیرینی، میوه، آجیل، پوشاک، کیف و کفش، مرغ و گوشت انجام می شود.

وی تصریح کرد : استقرار نیروها در مراکز پرتراکم مانند میادین میوه و تره بار ، بازار بزرگ و بازارچه ها و همچنین نظارت بر توزیع کالاهای دولتی از مهمترین برنامه های گشت های مشترک است .

شکریه خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اقتصادی و فشاری که بر مردم وارد شده است، متخلفان نباید احساس امنیت کنند.

رئیس اتاق اصناف مرکز گیلان تصریح کرد : نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی، نظارت بر دستگاه های توزین و قیمت گیری روزانه و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات حتی در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل نیز طی این طرح انجام خواهد شد.

گیلان دارای دو و نیم میلیون نفر جمعیت است . بیش از ۱۱۰ هزار واحد صنفی در گیلان فعال است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.