تاریخ انتشار : سه شنبه 28 بهمن 1399 - 16:25
کد خبر : 89547

داماد ، والدین همسرش را در تالش به قتل رساند

داماد ، والدین همسرش را در تالش به قتل رساند

جارستان به نقل از ایرنا؛ داماد یک خانواده، والدین همسرش را در یک نزاع خانوادگی در روستای پشته جوکندان شهرستان تالش به قتل رساند و یک عضو دیگر خانواده را نیز مجروح کرد. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تالش روز سه شنبه با تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما از

جارستان به نقل از ایرنا؛ داماد یک خانواده، والدین همسرش را در یک نزاع خانوادگی در روستای پشته جوکندان شهرستان تالش به قتل رساند و یک عضو دیگر خانواده را نیز مجروح کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تالش روز سه شنبه با تایید این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما از کشته شدن پدر و مادر همسر توسط دامادشان خبر داد.

علی درمانی افزود : حوالی ساعت ۲۳:۴۵ دقیقه شب گذشته داماد یک خانواده به دلیل اختلافات خانوادگی با اسلحه شکاری به خانه پدر همسر خود حمله کرده و والدین همسر را کشته و برادر همسرش را نیز مجروح کرد.

وی افزود: برادر زن این مرد در بیمارستان رشت بستری شده و داماد خانواده پس از ارتکاب به قتل ها خود را به پاسگاه نیروی انتظامی جوکندان معرفی کرده و جزئیات حادثه توسط نیروی انتظامی در دست بررسی است.

دهستان ساحلی جوکندان با ۳۰ روستا بزرگترین دهستان شهرستان تالش در استان گیلان است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.