تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 22:51
کد خبر : 89291

ادامه نتایج ضعیف تیم ملوان/ تساوی ملوان در مقابل نود ارومیه انتهای جدولی

ادامه نتایج ضعیف تیم ملوان/ تساوی ملوان در مقابل نود ارومیه انتهای جدولی

جارستان به نقل از فارس؛ دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و نود ارومیه در هفته چهاردهم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. ملوان بندرانزلی و نود ارومیه، دریکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ دسته یک در ورزشگاه تختی انزلی مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ که در پایان این بازی،

جارستان به نقل از فارس؛ دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و نود ارومیه در هفته چهاردهم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ملوان بندرانزلی و نود ارومیه، دریکی از دیدارهای هفته چهاردهم لیگ دسته یک در ورزشگاه تختی انزلی مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ که در پایان این بازی، توپی از روی خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه صفر، صفر بدون گل به پایان رسید.

مازیار زارع سرمربی ملوان در این دیدار ابوالفضل عباسی، مهیار زحمتکش، عیسی پرتو، وحید فارغ، میثم شاه‌مکوند زاده، فربد بلوک باشی، سهیل رحمانی، هادی حبیبی نژاد، ارسلان تفضلی، فرشید محمدی و خشایار زبرجد را برای این دیدار انتخاب کرده بود.

عباس عزیزی سرمربی نود ارومیه نیز رسول حسینی، احسان جوشن، محمد زینالی، اکبر صفرزاده، علی بشیری، محمدرضا فلاحیان، آرمان سوداگر، محمد رستمی‌زاد، عماد علیپور، تورج آقایاری، آرمین مصطفوی را در ترکیب قرار داده بود.

ملوان که نیمه اول بی‌برنامه‌ای را داشت نتوانست با موقعیت‌هایی که ایجاد کرد دروازه تیم حریف را باز کند و با رسیدن توپ به پشت محوطه تیم حریف با بی‌دقتی موقعیت‌های خود را از دست دادند و نتوانستند فوتبال روانی را ارائه کنند.

در این دیدار که بدبین‌ترین هوادار ملوان انتظار نداشت امتیاز از دست دهد، ملوان نتوانست به پیروزی دست یابد و با انتقادهای زیادی در بین هواداران خود مواجه شد و فشار بر روی مازیار زارع و کادر فنی وی بیش‌ازپیش شده است.

در نیمه دوم هم ملوان موقعیت‌های چشمگیری نداشت و مثل نیمه اول بی‌برنامگی در این تیم مشهود و بود و کمتر صحنه‌ای را به خاطر داریم که تعداد پاس‌های تیم ملوان دورقمی شده باشند.

ملون می‌تواند با چاره‌اندیشی کادر فنی و پیشکسوت‌های باشگاه از بحران به وجود آمده عبور کند تا بتواند همانند ابتدای فصل یکی از تیم‌های مدعی باشد و برای صعود به لیگ برتر بجنگد.

هر هفته‌ای که می‌گذرد با چنین نتایجی امیدهای ملوان برای حضور در لیگ برتر کمرنگ‌تر خواهد شد و حسرت هواداران این باشگاه برای لیگ برتری شدن پنج ساله خواهد شد.

با این نتیجه ملوان همچنان روی نوار امتیازدهی قرار دارد و از ۶ بازی گذشته خود فقط ۳ امتیاز کسب کرده و ۱۵ امتیاز ارزشمند را ازدست‌داده و چشم‌به‌راه هفته‌های آینده لیگ خواهد ماند.

شاید یکی از مهم‌ترین ضعف‌های نیمکت ملوان بندرانزلی کمبود یک مربی کاربلد و باتجربه مثل محمد احمدزاده است که فصل گذشته به شکلی عجیب‌وغریب از این تیم کناره‌گیری کرد و حالا نبود چنین مهره ارزشمندی گریبان قوی‌های سپید را گرفته است.

در پایان این بازی ملوان با ۱۸ امتیاز از ۱۴ بازی در رتبه دهم جدول جای گرفت و نود ارومیه با ۱۱ امتیاز از همین تعداد بازی در انتهای جدول هجده تیمی قرار گرفت.

در هفته پانزدهم ملوان در ورزشگاه تختی اهواز میزبان استقلال ملاثانی خواهد بود و مسیری ۹۵۰ کیلومتری را طی خواهد کرد و نود ارومیه نیز در ورزشگاه تختی ارومیه میزبان رایکا بابل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.