تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 - 21:33
کد خبر : 89272

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا: تیم فوتبال شهرداری آستارا با مشکل مالی مواجه است

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا: تیم فوتبال شهرداری آستارا با مشکل مالی مواجه است

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: این تیم با مشکل مالی مواجه است و بازیکنان آن سه ماه حقوق نگرفته اند. پایان رافت روز شنبه در پایان بازی ۲ تیم فوتبال شهرداری آستارا با خیبر خرم آباد افزود: به هر ۲ تیم بخاطر بازی متفاوتی که از خود به نمایش

جارستان به نقل از ایرنا؛ سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: این تیم با مشکل مالی مواجه است و بازیکنان آن سه ماه حقوق نگرفته اند.

پایان رافت روز شنبه در پایان بازی ۲ تیم فوتبال شهرداری آستارا با خیبر خرم آباد افزود: به هر ۲ تیم بخاطر بازی متفاوتی که از خود به نمایش گذاشتند تبریک می گویم، تیم ما یک تیم شمالی با فیزیک “سر زن” بود که روی زمین با کیفیت عالی بازی کرد و در واقع فعل خواستن را انجام داد.

وی با بیان اینکه تیم آستارا ۱۴ ساعت با اتوبوس به خرم آباد آمد و امروز با تمام وجود بازی کرد ادامه داد: این بازیکنان شایسته بهترین ها هستند و مزد زحمات خود را گرفتند اما من از مسئولان شهر می خواهم ما را تنها نگذارند چون تیم شهرداری نماد آستارا است.

رافت ادامه داد: باید از کسانی که عشق به فوتبال دارند پرسید چه زمانی می خواهند به این تیم کمک کنند چون از نظر مالی با مشکل مواجه هستیم و کمترین هزینه را برای تیم داری داریم.

وی گفت: کل بودجه تیم فوتبال شهرداری آستارا چهار میلیارد تومان است که اندازه یک بازیکن لیگ برتری نیست در حالیکه بازیکنان این تیم سه ماهه حقوق نگرفته اند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: مردم آستارا بازی تیم شان را هنور ندیده اند چراکه ما را به ورزشگاه راه نمی دهند و بازی های میزبان را هم به صورت میهمان برگزار می کنیم و تاکنون مشخص نشده است چه زمانی می توانیم در ورزشگاه آستارا بازی خانگی را برگزار کنیم.

رافت همچنین داوری مسابقه امروز را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: به تیم خیبر به دلیل استعداد بالای بازیکنان آن تبریک می گویم چراکه در بازی امروز با تیم شمالی نشان دادند استعداد بالایی در زمینه فوتبال دارند.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد روز شنبه در هفته چهاردهم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور در مقابل شهرداری آستارا با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

خیبر خرم‌آباد از ۱۳ بازی ابتدای فصل، سه برد، سه باخت، هفت تساوی، ۱۳ گل زده و ۹ گل خورده دارد و تا پیش از بازی امروز با ۱۶ امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور قرار داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.